۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85324259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام یک تانک و بولدوزر صهیونیست‌ها و حمله به چادرهای اشغالگران در غزه + ویدئو
گردان های شهید عزالدین القسام

تهران – ایرنا – گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد یک تانک و یک بولدوزر اشغالگران در منطقه شیخ رضوان در غزه را هدف قرار داده است. این گروه مقاومت فلسطین، همچنین تصویر حمله روز جمعه به چادر کمپ نظامیان اشغالگر در منطقه حجرالدیک غزه را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از سما نیوز، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک تانک و یک بولدوزر اشغالگران صهیونیست را در محله شیخ رضوان شهر غزه با شلیک راکت‌های «یاسین ۱۰۵» منهدم کرده است.

گردان‌های شهید القسام همچنین تأکید کردند که سه نظامی صهیونیست را در همان منطقه هدف قرار داده‌اند.

این گروه مقاومت فلسطین، در عملیات دیگری توانست یک نیروی اشغالگران را در محله شیخ رضوان با یک راکت ضدنفر هدف قرار دهد که بر اثر آن، کلیه عناصر این نیرو کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از زخمی شدن ۳۳ نیروی این رژیم در جریان درگیری‌های زمینی در نوار غزه خبر دادند.

از سوی دیگر، گردان‌های شهید عزالدین القسام با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات حجرالدیک یک حمله به پشت خط پیشروی اشغالگران و چادرهای محل استقرار نیروهایشان بود.

گردان‌های القسام می‌افزاید: تصاویر منتشره در این باره، فقط بخشی از نبرد را نشان می‌دهد و در این درگیری کلیه نظامیان مستقر در چادر مذکور که تعداد آنها ۱۰ نظامی بود، به هلاکت رسیدند. همچنین نیروهای مقاومت به سلامتی از منطقه عقب‌نشینی کردند و توانستند سلاح یکی از نظامیان اشغالگر را نیز به غنیمت ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha