اختصاص۸۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهور به بخش فرهنگ و هنر+فیلم

همدان-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهور به بخش فرهنگ و هنر اختصاص داده شده در حال جذب و تخصیص است و تحول بزرگی را به بخش فرهنگ و هنر کشور می بخشد.

محمد مهدی اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه سفر یکروزه به شهرستان فامنین افزود: در تمام کشور تعداد زیادی طرح های نیمه تمام داشتیم که در طول ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم بسیاری از آنها به سامان رسید.

وی اظهار کرد: بنای ما این است که همه طرح های فرهنگی در دست اجرای باقی مانده در کشور طی ۲ مرحله شامل پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در قالب سفرهای استانی رییس جمهور تعیین و تکلیف و تکمیل شوند و سایر طرح ها نیز با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، مشارکت مردمی و مسوولیت های اجتماعی و کمک خیران به سرانجام برسند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: در شهرستان فامنین نیز که امروز در آن حضور داشتیم یک طرح معطل فرهنگی داشتیم که فعال شده و تلاش داریم مرحله نخست آن تا سال آینده تکمیل و بهره برداری برسد که موجب اعتلا و توسعه فرهنگی این دیار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر یکروزه خود به فامنین از ۲ طرح فرهنگی در دست اجرا در این شهرستان شامل مجتمع فرهنگی و ساختمان حوزه علمیه بازدید کرد.

حضور در گلزار شهدای فامنین و خواندن فاتحه و نثار گل بر مزار شهیدان و بازدید از مصلی این شهر از دیگر برنامه های سفر اسماعیلی به این شهر بود.

سخنرانی در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به فامنین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha