۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85324625
T T
۲۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انهدام ۴ خودروی نظامی صهیونیست‌ها/درگیری‌های شدید در تمامی محورهای نبرد زمینی

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از ادامه درگیری‌های شدید میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در محورهای مختلف نبرد زمینی نوار غزه و انهدام چند خودروی نظامی صهیونیست‌ها طی امروز خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با رگبار خمپاره‌های کالیبر ۶۰، محل تجمع نظامیان صهیونیست در محور پیشروی «بیت لاهیا» را هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: ۴ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محورهای «جبالیا»، «تل الزعتر» و «التوام» با خمپاره‌های «تاندم» و بمب هدف قرار دادیم.

خبرنگار المیادین در نوار غزه نیز اعلام کرد: مقاومت در تمام جبهه‌های نبرد نبردهای شدیدی را انجام می‌دهد و همه اطلاعاتی که فاش می‌شود صحت روایت مقاومت را تأیید می‌کند.

وی همچنین گزارش داد که درگیری شدیدی در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان است.

سرایا القدس در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: شهرک‌های «صوفا» و «حولیت» را در پاسخ به جنایات علیه غیر نظامیان در غزه با راکت بمباران کردیم.

سرایا القدس همچنین گزارش داد: چند تیم نظامی دشمن را در «جحر الدیک» و «شرق المغازی» را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

«آوی دیختر» وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سرویس امنیت داخلی (شاباک) صبح امروز در گفت‌وگو به شبکه ۱۲ این رژیم اعتراف کرد: ما در غزه هزینه های بسیار بالایی می‌پردازیم و تلاش‌های جنگی در آنجا بسیار سخت است.

وی گفت: استفاده اسرائیل از این میزان نیرو در جنگ‌ها و همچنین این حجم عظیم بمب بی‌سابقه است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز شنبه شب اعتراف کرده بود: هزینه جنگ در غزه بسیار بالاست و هر روز آن را می‌پردازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha