۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85324781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: برگزاری آیین تشییع شهدا باعث بصیرت افزایی مردم می‌شود

اهواز- ایرنا- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری آیین تشییع شهدا و وجود آنها سبب بصیرت افزایی جوانان و وحدت بیشتر مردم می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محسن حیدری یکشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر ۱۴ شهید گمنام در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شهدا با حضورشان در بین مردم، باعث منور شدن دل‌ها شده و هرگونه سیاه‌نمایی توسط دشمنان را از بین می برند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و از جمله اهواز بعد از گذشت دهها سال، با تمام وجود و ظرفیت به استقبال شهدا آمده و با آنها نجوا می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز حیات شهید و شهدا تجلی عینی پیدا کرده و موجب بصیرت افزایی، وحدت و همدلی بین مردم شده است.

وی افزود: برگزاری چنین آیین های باشکوهی، ولایت‌مداری و فداکاری در دین را به نسل جوان منتقل کرده و سراسر خیر و برکت است.

ظهر یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) آیین تشییع پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام در اهواز، مرکز استان خوزستان برگزار شد.

معاون استاندار خوزستان: شهدا بهترین الگوی برای نوجوانان و جوانان هستند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شهدا به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان، مایه افتخار و سربلندی کشور هستند.

به گزارش ایرنا عبدالله افرازه شهاوند اظهار کرد: امروز مردم ولایت مدار اهواز در پاسداشت مقام حضرت زهرا (س)، میزبان تعدادی از شهدای گمنام کشورمان هستند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و از جمله خوزستان همیشه نشان داده‌اند که پای کار شهدا و اهل بیت (ع) بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: از آنجا که شهدا پیروان اهل بیت (ع) هستند، برگزاری این گونه مراسمات باعث برکت و پایداری نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایثار و جانفشانی مردم ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی جهانی برای ملل آزاده جهان تبدیل شده است افزود: تداوم راه شهدا و تاثی از مکتب آنان باید سرلوحه همگان باشد.

شهاوند گفت: شهید و مقام شهدا نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار است لذا همه ما باید در مسیر شهدا گام برداریم.

ظهر یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) آیین تشییع پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام در اهواز، مرکز استان خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پیکر پاک و مطهر این شهدا در ۱۴ نقطه یادمانی استان خوزستان همزمان با سراسر کشور و در روزهای متوالی به خاک سپرده خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha