۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85324714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن به دنبال دور کردن جوانان ایران از اهل بیت و حضرت زهرا (س) است

اهواز - ایرنا - امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از اهل بیت و حضرت زهرا (س) بوده اما کور خوانده اند چرا که ایران اسلامی همواره سیره و مکتب ائمه و شهدا را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز یکشنبه در مراسم تشییع ۱۴ شهید گمنام در اهواز اظهار کرد: امروز اگر شهدای ما گمنام هستند اما مشهودتر از همه بوده و در بین ما عزیز هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: با اقتدار اعلام می‌کنیم که مکتب و راه حضرت زهرا را ادامه داده و همواره با اهل بیت (ع) و زهرای اطهر هستیم.

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: پیامبر اکرم (ص) بارها فرمودند که زهرا (س) روح و وجود من است اما قدر این گوهر را ندانسته و او را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: ما منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیستیم اما عده ای خائن به وطن، امروز پا روی خون شهدا گذاشته و تلاش‌های دولت را نادیده می گیرند.

وی افزود: در شهریور ۵۹ در همین خیابان سلمان فارسی و دیگر خیابان های اهواز بمب منفجر می شد و اهواز نسبتا خالی شده بود اما همین بچه های شیردل خوزستان بسیج شده و با دست خالی در برابر دشمن جنگیدند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: شهدای ما با ایمان به اهل بیت و حضرت زهرا (س) در میدان نبرد حضور یافته و به دل دشمن می زدند و همین موضوع رمز پیروزی ملت ایران بود.

وی به تناسب زمانی تشییع پیکر شهدای گمنام و شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: اگر در آن دوران رشادت های جوانان ایرانی نبود امروز خبری از ایران و خوزستان و دین اسلام نبود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی گفت: جوانان شهادت‌طلبی که نگاهشان به انگشت اشاره امام بود در برابر کفر ایستادگی کرده و کمر استکبار حهانی را شکستند لذا ما مدیون خون آنها هستیم و باید راهشان را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی و خوزستان با حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام بار دیگر با امام حسین (ع) بیعت می کنند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اکنون زنگ تاریخ بشر به صدا درآمده و قطعا امام زمان (عج) به این گونه مجالس نظر می کند. انقلاب اسلامی ایران همواره خواستار نابودی جبهه کفر بوده و به ظهور مهدی منتظر وصل خواهد شد.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم به هر خواهری که فریب خورده و کشف حجاب می کند، تذکر دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در خصوص جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: ملت فلسطین ۷۵ روز زیر شدیدترین بمباران ها قرار گرفته و شاهد کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی هستیم اما به جز جبهه مقاومت، مردم یمن و از جمله حسن نصرالله کسی در مقابل آنها ایستادگی نمی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha