معاون استاندار: سوخت‌رسانی در کرمانشاه به صورت آفلاین در حال انجام است

کرمانشاه - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه از ساعتی پیش جایگاه‌های سوخت به صورت سراسری دچار یک نقص فنی شده‌اند، گفت: هم اکنون سوخت رسانی به صورت آفلاین و به صورت تدریجی در جایگاه‌های سوخت استان در حال اجرا و پیگیری است.

«علی شعبانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشکل سوخت‌رسانی در بخشی از جایگاه‌های بنزین استان رفع شده و مشکل سایر جایگاه ها هم در دست اقدام و پیگیری است و تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد.

به گفته وی متخصصان فنی در استان با تجارب کسب شده از گذشته بویژه اختلال ۲ سال پیش، در حال رفع مشکل هستند.

«پیمان بهرامی» سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت که اکنون سوخت رسانی در ۱۲ جایگاه استان در حال انجام است و در حال راه اندازی سایر جایگاه ها به صورت دستی هستیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: سوخت رسانی اکنون در تمام ۱۱ جایگاه سوخت شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، در حال انجام است.

«فرزاد پناهنده» افزود: باتوجه به تجاربی که به واسطه مرزی بودن منطقه داریم از قبل آمادگی رویارویی چنین موضوعاتی را داشتیم و اکنون همه جایگاه راه اندازی شده است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha