۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85325489
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اختلال موقتی در پمپ بنزین‌های شهرستان‌های تهران؛ سوختگیری آفلاین +فیلم

شهرری - ایرنا - بازدید و بررسی فرمانداران و مسئولان مرتبط با اختلال پیش آمده در جایگاههای عرضه سوخت شهرستانهای استان تهران حاکی از آن است که این اختلال موقتی بوده و تاساعتی دیگر برطرف خواهد شد این درحالی است که توزیع سوخت در جایگاه‌ها به روش دستی (آفلاین) در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید میدانی از جایگاه های سوخت شهرستان با تعدادی از مسئولین جایگاه و رانندگان گفت و گو اعلام کرد: با تمهیدات انجام شده روند سوختگیری در جایگاه های سوخت در شهرستان به روال عادی برگشته و رانندگان می توانند بدون هیچ مشکلی نسبت به سوختگیری اقدام کنند.

مهدی باب الحوائجی افزود: باتوجه به اخلال ایجاد شده در سیستم های الکترونیکی و ارائه از طریق سهمیه در جایگاه های سوخت، با تمهیدات صورت گرفته توسط وزارت نفت این مشکل به تدریج درحال رفع است.

وی اظهار داشت: برخلاف برخی شایعه های ایجاد شده هیچگونه مشکل و اخلالی در زمینه تأمین سوخت وجود نداشته و سوخت به میزان کافی در مخازن پمپ های بنزین موجود است.

این مسئول از مردم ری و رانندگان خواست ضمن حفظ آرامش خود و فقط در صورت نیاز به جایگاه های سوخت مراجعه کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: مطابق بررسی های انجام شده مشکل به وجود آمده در حوزه طرح هوشمندسازی و ارائه سوخت از طریق کارت های سوخت است و درحال حاضر جهت خدمات رسانی به مردم سوختگیری به صورت دستی در پمپ های بنزین درحالت انجام است که به زودی این مشکل رفع خواهد شد و رانندگان می توانند با استفاده از کارت های شخصی خود و سهمیه موجود در آن اقدام به سوختگیری کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: طبق بازدیدهای انجام شده از تعدادی از جایگاه های سوخت به لطف خداوند و تلاش دستگاه های متولی فرآیند سوختگیری به صورت دستی درحال انجام است و ظرف ساعت های آینده کلیه جایگاه ها در شهرستان وارد مدار شده و مردم شهرستان می توانند بدون هیچگونه مشکلی اقدام به سوختگیری کنند.

رفع مشکل جایگاه های توزیع سوخت تا ساعت آینده

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان دماوند با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت تا رفع نهایی مشکل به صورت آفلاین و با نرخ آزاد خدمت‌رسانی خواهند کرد، گفت: اختلال جایگاه‌های سوخت در این شهرستان تا ۲ ساعت آینده رفع می شود.

به گزارش ایرنا، محمد اکبریان روز دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در پی اختلال به وجود آمده و غیرفعال شدن سامانه هوشمند جایگاه‌های سراسر کشور، جایگاه‌های سوخت شهرستان دماوند نیز از ساعت ۹:۳۰ در خدمت‌رسانی دچار اختلال شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ناحیه دماوند آغاز به کار کرده‌اند و تا ۲ ساعت آینده جایگاه‌های سوخت شهرستان دماوند به صورت آفلاین (بدون کارت سوخت) و با نرخ آزاد بنزین سه هزار تومانی و گازوئیل ۶۰۰ تومانی راه‌اندازی شده و به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

اکبریان اظهار داشت: هم اکنون چهار جایگاه سوخت در شهرستان دماوند شامل چناران، مجتمع سیب(فتحعلی)، جایگاه آبسرد و جایگاه ایران رودهن به صورت آفلاین فعال هستند.

وی افزود: مابقی جایگاه‌ها یک تا ۲ ساعت آینده وارد مدار خدمات‌رسانی می‌شوند.

فرماندار دماوند نیز در حاشیه بازدید از جایگاه سوخت سطح شهرستان گفت: ۸۰ درصد اختلال جایگاه‌های سوخت شهرستان برطرف شده و به صورت آفلاین در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان دماوند دارای ۱۴ جایگاه سوخت است.

فرماندار رباط کریم: مشکل اختلال در پمپ بنزین ها موقتی است

فرماندار رباط کریم گفت: اختلال در پمپ بنزین های این شهرستان موقتی است و این مشکل به سرعت حل می شود.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز دوشنبه در بازدید از جایگاهای توزیع بنزین افزود: مشکلات فعلی تنها در اثر یک اختلال سراسری در شبکه آنلاین توزیع سوخت است که حتما رفع خواهد شد.

فرماندار پردیس: مشکل توزیع سوخت در جایگاه های شهرستان در حال برطرف شدن است

محسن قضاتلو فرماندار پردیس با اشاره به مشکل پیش آمده در توزیع سوخت گفت: ۲ جایگاه توزیع سوخت در شهرستان در مدار خدمت رسانی قرار گرفته  و کارشناسان تلاش می کنند دیگر جایگاه ها هم به روال عادی برگردد.

وی از شهروندان خواست تا بازگشت به چرخه خدمت رسانی دیگر جایگاه ها، از تجمع و ورود به جایگاه ها خودداری کنند.

پمپ بنزین میدان امام پردیس ترافیک خودروهای در صف انتظار زیاد نیست و جایگاه در حال سوخت رسانی است.

عرضه سوخت در ۱۰ جایگاه سوخت شهرستان اسلامشهر 

رییس شرکت توزیع فرآورده های نفتی اسلامشهر گفت: در حال حاضر عرضه سوخت در ۱۰ پمپ بنزین شهرستان به صورت دستی در حال انجام است.

محمد احمدآبادی در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از اختلال صورت گرفته در جایگاههای سوخت اقدام لازم جهت خدمات دهی در جایگاهها به صورت دستی انجام شد و از ۱۵ جایگاه سوخت شهرستان در حال حاضر ۱۰ جایگاه بدون مشکل در حال عرضه سوخت هستند.

وی افزود: مردم اسلامشهر می توانند برای دریافت سوخت به جایگاههای میدان نماز، واوان، الغدیر، اسلامشهر، سبلان، نیایش، ۱۰۷، امام رضا(ع)، پروما و احمد آباد مستوفی مراجعه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم‌تا ساعتی دیگر امکان عرضه سوخت به صورت دستی در پنج جایگاه دیگر شهرستان را نیز فراهم کنیم.

احمدآبادی در پایان از همکاری و سعه صدر مردم در جایگاههای سوخت قدردانی کرد.

۲ جایگاه توزیع سوخت در فیروزکوه وارد مدار شد

فرماندار فیروزکوه پس از دریافت خبر اختلال پیش آمده در جایگاه های سوخت از صبح امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی فیروزکوه از جایگاه های سوخت سطح شهر و منطقه نمرود، بازدید کرد.

محمد حیدری منش گفت: این اختلال در سراسر کشور پیش آمده و از همان دقایق اولیه کارشناسان شرکت نفت در جایگاه ها حضور دارند و در حال رفع مشکل هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۲ جایگاه نمرود و داخل شهر فیروزکوه به صورت دستی وارد مدار شده و سوخت رسانی دارند و کارشناسان در حال آماده‌سازی جایگاه‌ های باقیمانده هستند که با اختلال مواجه شدند و در ساعات آینده بیش از ۹۰ درصد جایگاه‌های کشور در سرویس عملیاتی قرار خواهند گرفت.

بازدید فرماندار پاکدشت از جایگاههای عرضه سوخت شهرستان

فرماندار پاکدشت با همراهی معاون برنامه ریزی فرمانداری و دیگر مسئولان از چند جایگاه عرضه سوخت بازدید کرد.

فاضل کارخانه روز دوشنبه ضمن گفت و گو با مدیران جایگاهها و مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان از نزدیک بر روند عرضه سوخت نظارت کرد.

سوختگیری آفلاین در ۲ پمب بنزین شهرستان بهارستان 

فرماندار شهرستان بهارستان اعلام کرد: سوختگیری در پمپ بنزین پل سالور و شهید لطفی در محله اسماعیل آباد نسیم‌شهر به صورت آفلاین در حال انجام است.

عبدالله نوحی در بازدید از جایگاههای عرضه سوخت شهرستان بهارستان افزود: به زودی همه جایگاههای سوخت شهرستان به حالت عادی برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سوخت رسانی به صورت تدریجی و دستی در حال انجام است و رانندگان تقاضا می شود تا بازگشت وضعیت به حالت عادی، از مراجعات غیرضروری به جایگاههای سوخت خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از ۱۱ جایگاه سوخت شهرستان ملارد سه جایگاه به صورت دستی (آفلاین) فعال است و خدمات رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha