وحدت حوزه و دانشگاه نقطه قوت انقلاب اسلامی است

ساری-ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از جمله میراث انقلاب اسلامی است، گفت‌: این موضوع از جمله نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز دوشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله محمد مفتح در دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در بهشهر برگزار شد، ‌افزود:‌ انقلاب اسلامی شهدای گرانقدری تقدیم کرده است که شهیدان مفتح و بهشتی از جمله شهدای شاخص محسوب می شوند.

وی ادامه داد: دشمن برای تضعیف این نقطه قوت ایران اسلامی با تمام توان درحال فعالیت است تا بتواند به هدف موردنظر خود در این زمینه برسد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در اغتشاشات سال گذشته سمت و سوی تحرکات دشمن به سمت روحانیت، حوزه و دانشگاه بود، ‌اظهار داشت: پویایی و تقویت دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در استان ضرورت است.

وی با بیان اینکه به لحاظ کمی شاهد ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه هستیم، ادامه داد: کیفی سازی رویه وحدت بین حوزه و دانشگاه باید بیشتر مورد توجه باشد.

عزیززاده گرجی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت ها در راستای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه باید پژوهش محور باشد، گفت: انسجام و اتحاد حوزه و دانشگاه باید به رفع مشکلات جامعه بیانجامد.

وحدت حوزه و دانشگاه نقطه قوت انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه هرجا اتفاق نظر و همدلی در حوزه های مختلف بود مشکلات سهل و آسان مرتفع شد، خاطرنشان کرد: اینکه شاهد مقاوم شدن مقاومت در غزه هستیم به واسطه انسجام وحدت میان گروه های مقاومت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برلزوم بهره مندی از حوزویان و دانشگاهیان در برنامه های استانی تاکید کرد و گفت: در پرتو این وحدت و هم‌اندیشی این ۲ قشر، بسیاری از مسائل دینی و علمی حل می‌شود.

به گزارش ایرنا، امام راحل (ره) با آگاهی از تلاش دشمنان نظام برای تفرقه افکنی و به منظور تحقق شعار (نه شرقی - نه غربی)، تقویت ظرفیت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر لزوم آشنایی روحانیون با فناوری های نوین؛ روز شهادت آیت الله دکتر محمد مفتح، به تاریخ ۲۷ آذرماه را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیدند که به عنوان ۲ نهاد علمی کشور، می توانند نقش موثری را در گسترش جنبش نرم افزاری به عهده گیرند، به طوری که وحدت این ۲ می‌تواند تضمین کننده توسعه ایران اسلامی، براساس آموزه های رهبر معظم انقلاب باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha