سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران: دانشگاه مظهر روشنگری و منشا تحول است

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری مازندران از دانشگاه‌ها به عنوان مظهر آزادیخواهی، روشنگری، حق طلبی و همچنین منشا تمام تحولات در جامعه نام برد و گفت: دانشجویان در توسعه کشور نقش بی بدیلی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز سه‌شنبه در کمیسیون دانشجویی مازندران در ساری با بیان اینکه مبدا تمام تحولات جامعه از دانشگاه آغاز می شود، افزود: اگر تحولی در دانشگاه ایجاد شود به طور قطع شاهد تحولات بعدی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی اظهار داشت: اگر قرار است در بخش فرهنگی و اجتماعی و سایر بخش ها شاهد رشد، توسعه و پیشرفت باشیم، مبدا و منشا آن‌ها باید از مراکز علمی و آموزشی از جمله دانشگاه‌ها باشد.
وی اظهار کرد: نسخه شفابخش و داروی درمان توسعه کشور از مراکز آموزش عالی و حوزه‌های دانشگاهی است و در صورت خلق ایده و ابتکار، شاهد ایجاد تحول در جامعه خواهیم بود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید از ظرفیت مراکز دانشگاهی به عنوان یک فرصت طلایی برای تقویت انقلاب اسلامی ایران استفاده کرد، افزود: با اتخاذ راهکار درست و اصولی اگر قرار است در جهت تقویت انقلاب اسلامی جریانی ایجاد شود باید از مراکز دانشگاهی، آغاز شود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران: دانشگاه مظهر روشنگری و منشا تحول است
سرپرست معاونت سیاسی و امینتی استاندار مازندران با بیان اینکه موظف هستیم خلاء های ایجاد شده بین دانشجویان و مسئولان را با انجام کارهای فرهنگی برطرف کنیم، اظهار کرد: توطئه شوم دشمنان ایجاد شکاف بین دانشجویان و مسئولان است و باید از مراکز دانشگاهی به عنوان یک فرصت ارزشمند برای تقویت پایه های انقلاب و مقابله با دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی استفاده کرد.

عزیززاده گرجی خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از جمله دید و بازدید مسئولان از دانشگاه ها و همچنین برپایی تریبون آزاد در مراکز علمی و دانشگاهی این توطئه دشمنان مقابله کنیم.

وی رویکرد اصلی دولت سیزدهم را ایجاد تحول اساسی در مراکز دانشگاهی عنوان کرد و گفت: دولت مردمی سیزدهم به دنبال انتخاب مدیرانی است که نگاه تحولی و نه نگاه تغییری داشته باشند و بر همین اساس نیز تفکر تحولی باید در بین مسئولان دستگاه های اجرایی تقویت و نهادینه شود.

این مقام مسئول، لازمه توسعه و پیشرفت را تحول آفرینی در بخش های مختلف عنوان کرد و گفت که نگاه و رویکرد تحول خواهی باید از خود مراکز دانشگاهی آغاز شود چرا که دانشگاه برای فعالیت و تصمیمات فرهنگی یک مرجع است و در واقع اگر فضای فرهنگی مورد تایید نظام باشد، باید با نگاه تحولی در این بخش اقداماتی داشته باشیم.
عزیززاده گرجی با اشاره به درپیش بودن ۱۶ آذرماه روز دانشجو با عنوان اینکه این روز فرصتی ارزشمند برای تکریم از علم، دانشجو و استادان است، گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا از فرصت های بدست آمده آن را به تهدیدی بزرگ برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند.

وی بیان کرد: برخی از عوامل و جریان های مسئله دار به دنبال این هستند تا در روز دانشجو بیانیه و یا پیام ساختار شکنانه صادر کنند که در این بخش اقدامات پیشگیرانه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در استان مازندران ۱۱۹ دانشگاه دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، علمی و کاربردی و پزشکی وجود دارد و بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه ها به مشغول تحصیل هستند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران: دانشگاه مظهر روشنگری و منشا تحول است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha