۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85325629
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشت گاز  ۲ مرد بابلی را روانه بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کرد

ساری - ایرنا - ۲ مرد بابلی که براثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در حسینیه روستای برسمنان بخش لاله آباد مسموم شده بودند به بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان های بابل منتقل شدند.

حسین اصغر پور عضو شورای اسلامی روستای برسمنان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: ۲ مرد حدود ۶۰ ساله که بر اثر مسمومیت گاز در ۲ بیمارستان شهید بهشتی و یحیی نژاد بستری بودند به بخش مراقبت های ویژه قلب منتقل شدند.

وی اظهار داشت: ۲۷ مسموم دیگر که از بیمارستان مرخص شدند حال آنها مساعد است و به انجام کارهای روزانه خود می پردازند.

اصغر پور افزود: تمامی اعضای شورا به همراه دهیار به صورت مرتب از شب حادثه تا کنون پیگیر سلامتی مسموم شده ها هستیم و مرتب به مراکز درمانی هم مراجعه می کنیم.

اهال روستای برسمنان بخش لاله آباد بابل که همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه این روستا در حال عزاداری بودند به خاطر جدا شدن لوله بخاری از بدنه آن دچار گاز گرفتگی شدند.

از بین جمعیت حدود ۳۰۰ نفری عزاداران، ۲۹ نفر به مراکز درمانی بابل منتقل شدند و یک مرد ۸۲ ساله جان باخت.

در اواسط مراسم عزاداری این پیرمرد جان باخته بی هوش شد که تصور براین بود که این فرد دچار سکته شده است و با اطلاع رسانی مردم از سوی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

بعد از صرف شام و اتمام عزاداری در حالی که مردم در حال خروج از حسینیه بودند یکی پس از دیگری برروی زمین افتاده و در آن زمان متوجه شدند که لوله بخاری از بدنه بخاری جدا و مردم دچار گاز گرفتگی شدند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و ۶ بخش است که روستای برسمنان در بخش ۵۵ هزار نفری لاله آباد واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha