امکان عرضه سوخت آزاد در همه جایگاه های کهگیلویه وبویراحمد فراهم است +فیلم

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش و پیگیری های نیروهای متخصص سوختگیری در همه جایگاه های سوخت استان انجام می شود و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی مهر دوشنبه شب در جلسه کمیته مدیریت بحران که در سالن جلسات پخش فرآورده های نفتی استان برگزار شد، افزود: سوخت گیری به صورت آفلاین و دستی تا بعد از ظهر امروز در بیش از ۷۰ درصد جایگاه های سوخت استان انجام می شد.

وی اظهار داشت: با تدابیر لازم هم اکنون کهگیلویه وبویراحمد تنها استانی است که سوختگیری در همه جایگاه های آن انجام می شود.

وی بیان کرد: از امروز صبح با تشکیل جلسات مختلف و اقدام های به موقع نیروهای متخصص در برقراری توزیع سوخت جایگاه ها، هیچ گونه مشکلی برای رانندگان در سوختگیری به وجود نیامد.

معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با تلاش و اقدام به موقع شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی استان کمترین تنش و شلوغی در هیچ یک از جایگاه‌های سوخت در سطح استان به وجود نیامد.

هاشمی مهر تصریح کرد: هم اکنون نیروهای خدوم شرکت پخش برای خدمات رسانی بهتر به مردم به حالت آماده باش کامل هستند و همه جایگاه ها را نیز رصد می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه‌وبویراحمد هم با تقدیر از صبر و همراهی خوب مردم فهیم استان گفت: سوخت مورد نیاز به میزان کافی در انبارها موجود است و مردم کمترین نگرانی از تامین میزان بنزین مورد نیاز خود نداشته باشند.

سالار خشایی تصریح کرد: تلاش می کنیم که در کمترین زمان ممکن عرضه بنزین به صورت یارانه ای ) هوشمند) در جایگاه های سوخت استان فراهم شود.

به دنبال حمله سایبری به سامانه سوختگیری و بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، عرضه بنزین با کارت سوخت متوقف شده است و به صورت مقطعی برای رفع نیاز مردم، عرضه سوخت به صورت آزاد صورت می گیرد.

۳۶ جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha