۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85326049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمدان: دولت آمریکا شریک اصلی جنایت علیه ملت فلسطین است

تهران-ایرنا-اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دوشنبه شب گفت: دولت آمریکا شریک اصلی جنایت علیه ملت فلسطین و ریختن خون ملت ماست.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره قطر، حمدان افزود: اصرار دولت آمریکا بر متهم کردن حماس به نقض آتش‌بس موقت در غزه و از سرگیری جنگ و جنایت علیه این باریکه در راستای حمایت از روایت صهیونیست‌ها انجام می‌گیرد.

او افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل بیش از ۷۰ روز است به جنگ وحشیانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه "نازی‌های معاصر جنایاتی را در جبالیا مرتکب شدند که به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر منجر شد"، تأکید کرد: نزدیک به ۱۹ هزار نفر طی ۷۳ روز جنگ علیه غزه به شهادت رسیدند.

حمدان افزود: مهاجرت معکوس از ایلات به عقبه و دیگر مناطق را زیر نظر داریم.

به گفته وی ؛ پیام‌های واضح و روشنی از غزه برای آنانکه به سازش با دشمن دل بسته‌اند، وجود دارد.

این مقام حماس گفت: مجددا از سران و رهبران امت اسلامی می‌خواهیم هیأت های رسمی و مردمی را برای نجات جان بیش از دو میلیون فلسطینی به غزه بفرستند.

حمدان به موضوع تونل گردان‌های القسام پرداخت و گفت:انتشار تصاویر این تونل‌ها توسط رژیم اشغالگر دیر انجام شد، زیرا ماموریتی که می‌خواستیم از طریق آن انجام دهیم، با موفقیت انجام شد.

وی خاطرنشان کرد : مقاومت فلسطین و در راس آن گردان‌های القسام نبرد را با حکمت و اقتدار اداره می‌کنند و از فاصله صفر با دشمن مبارزه می‌کنند.

حمدان گوشزد کرد: وجود اشغالگری و جنگ همه جانبه علیه ملت فلسطین دلیل اصلی تمامی اتفاقات پیش آمده است و مقاومت و مبارزات ملت فلسطین ادامه دارد و دشمن قادر به شکست ما نیست.

وی تأکید کرد: تا توقف کامل جنگ، هیچ مذاکره‌ای در مورد مبادله اسرا انجام نخواهد شد.

وی در پایان گفت: از هر طرح و راهکاری از جانب قطر و مصر برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین استقبال می‌کنیم و با آن آنگونه که همسو با پایداری ملت فلسطین و دیدگاه مقاومت باشد، تعامل خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha