آغاز ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با حضور وزیر کشور

گنبدکاووس- ایرنا- ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با پیش‌بینی اعتبار یک‌هزار و ۸۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه با حضور وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرودگاه شهدای کلاله با پیشینه افزون بر ۵۰ سال از حدود پنج سال قبل به دلایل مختلف از جمله متنوع نبودن مقاصد پروازی، ساعت پرواز و مهمتر از همه نبود جایگاه سوخت و در نتیجه استقبال کمرنگ ساکنان شرق استان گلستان غیرفعال شده است.

نبود جایگاه سوخت فرودگاه کلاله یکی از عوامل اصلی کم رونقی و تعطیلی چندباره این فرودگاه در سال‌های گذشته بود که با رفع این نقص اساسی به اعتقاد کارشناسان و مسوولان، فرودگاه کلاله در مسیر رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.

با پیگیری‌های مسوولان گلستان برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله، تحقق این مطالبه مردمی در جریان سفر ۱۳ اسفند سال گذشته رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان شمالی مورد توجه و موافقت قرار گرفت.

ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با حضور وزیر کشور آغاز شد

وزیر کشور که دولت را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کند برای افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha