سفر اول رییس جمهور، زیرساخت‌های گلستان را تقویت کرد
حضور رییس جمهور در خلیج گرگان در سفر اول به گلستان

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سفر نخست رییس جمهور به گلستان مصوبات و اعتبارات قابل توجهی برای شهرهای استان داشت و اجرای آن نقش به‌سزایی در تقویت زیرساخت‌ها داشت.

به گزارش ایرنا سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در نشست با اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی گلستان با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در گلستان اظهار کرد: در دولت مردمی اتفاقات و دستاوردهای مهمی در کشور و استان با نگاه اعتقادی و با باور «ما می‌توانیم» رقم خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه مانع آگاهی عموم می‌شود، افزود: در فضای جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین ضروری است و می‌تواند مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت مردمی تعاملات خود را محدود به چند کشور نکرده است، بیان کرد: دولت با نگاه اعتقادی و رویکرد «ما می‌توانیم» توانسته دستاوردهای مهمی به‌دست آورد که تحقق آن در گذشته غیرممکن تصور می‌شد.

سفر اول رییس جمهور، زیرساخت‌های گلستان را تقویت کرد

مهاجر با اشاره به سفر دوم رییس جمهور به گلستان در ۳۰ آذر ماه گفت: در سفر نخست رییس‌جمهور به استان با پیگیری استاندار، مصوبات و اعتبارات قابل توجهی به نسبت دیگر استان‌ها به گلستان اختصاص یافت که در ایجاد و تقویت زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق، خلیج گرگان و دیگر موضوعات عمرانی و اقتصادی ‌تأثیرگذار بود.

وی اضافه کرد: به طور قطع سفر دوم رییس جمهور و هیات دولت به گلستان زمینه‌ساز تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های جدید خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ نرم با ابزار رسانه و فضای مجازی اعتقادات، باورها و امید مردم را هدف گرفته است، گفت: دشمن در این مسیر با نادیده‌انگاری دستاوردها و پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی به دنبال تحقق اهداف شوم خود است.

مهاجر با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم با مهندسی اذهان و باورهای مردم درصدد القای حس ناامیدی و بی‌اعتمادی به مردم است، یادآور شد: در این شرایط جهاد تبیین سلاح دفاعی ما است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha