فرماندار بروجن : طرح ملی "شهریاران" پذیرایی ایده‌های مردم است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن از گروه‌های مردمی و مسوولان برای شرکت در طرح ملی "شهریاران" و ثبت ایده‌ها و اقدامات در راستای رفع مسائل و مشکلات این شهرستان دعوت کرد و گفت: این طرح ملی اکنون پذیرایی ایده‌های مردمی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی روز سه‌شنبه در کارگروه سامان‌دهی بازار املاک و مسکن شهرستان بروجن تاکید کرد: این طرح به‌منظور گره‌گشایی و پایان طرح‌های نیمه‌تمام، فعال کردن طرح‌های راکد و رونق در پروژه‌ها از طریق مشارک مردم و حلقه‌های میانی اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد و تمامی افراد می‌توانند در حل مساله مشارکت داشته باشند.

کرمی تصریح کرد: هدف دولت در اجرای طرح شهریاران حرکت در راستای گفتمان و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که برگرفته از بیانات معظم‌له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده تا تمامی دغدغه‌مندان شهرستان بروجن ایده‌ها و طرح‌های خود برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان را ثبت کنند و حمایت شوند.

فرماندار بروجن اظهار داشت: تمامی قشرهای جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان، اندیشه‌ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به نشانی https://shahriaran.ir تا ۳۰ آذرماه جاری ایده و یا اقدامات خود را ثبت کنند.

وی همچنین گفت: تمامی مشاوران املاک باید از یکم دی‌ماه سال‌جاری ثبت و صدور کد رهگیری در سامانه مربوط به معاملات در این شهرستان را رعایت کنند.

کرمی تاکید کرد: با توجه به درخواست و مطالبه مردم برای سامان‌دهی بازار املاک و مسکن کارگروه شهرستانی تشکیل و فعال شد.

وی افزود: در این راستا مأموران گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی به‌طور هفتگی این مهم را پیگیری می‌کنند.

کرمی به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مشاوران املاک اشاره و تصریح کرد: درخصوص اجرای قوانین انتظار می‌رود این دفاتر و مردم هرگونه ثبت معاملات را در سامانه انجام دهند که مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha