آزادشهر در سفر استانی رییس جمهور، میزبان سه وزیر دولت سیزدهم است
عکس آرشیو است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر گفت: همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به گلستان، این شهرستان برای افتتاح، آغاز طرح‌ها و برگزاری شورای اداری، میزبان سه وزیر دولت سیزدهم است.

سیدجواد کریمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: افتتاح پست برق ۴۰۰ به ۶۳ کیلو ولت با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال یکی از مهمترین طرح‌های قابل بهره‌برداری آزادشهر در این سفر است.

وی بیان کرد: همچنین در این سفر عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی گلستان با اعتبار ۲۱۰ هزار میلیارد ریال و عملیات اجرایی چند پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۳۰ هزار میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار آزادشهر افزود: با تکمیل طرح‌های در دست اقدام، بخش عمده‌ای از مشکلات این شهرستان به خصوص در زمینه فراهم‌شدن زیرساخت‌های ضروری برطرف خواهد شد.

کریمی ادامه داد: در یکی از برنامه‌های سفر وزرا، وزیر راه و شهرسازی از پروژه جاده آزادشهر- شاهرود به‌عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان بازدید خواهد کرد که امیدواریم نتیجه آن، اختصاص بودجه کافی برای تسریع در روند ساخت این طرح باشد.

به گزارش ایرنا، گلستان 30 آذر ماه میزبان آیت‌الله دکتر «سیدابراهیم رییسی»، رییس جمهور خواهد بود و رییس جمهور در دومین سفر خود به این استان روز پنجشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مصلی نماز جمعه با مردم دیدار خواهد کرد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

در این دور از سفر، وزرای دولت در شهرستان‌های مختلف استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha