رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف اصلی مدیران دولت سیزدهم است

اراک - ایرنا - مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت نیرو گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، از وظایف اصلی مدیران دولت سیزدهم است که نباید کوتاهی شود.

به گزارش ایرنا، « محمد شهرابی فراهانی» عصر سه‌شنبه در
نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی در اراک، افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها امری ضروری است.

وی، بابیان اینکه خداوند در قرآن به جایگاه شهادت نگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.

مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت نیرو ادامه داد: در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون تعداد بسیاری از نیروهای ایثارگر خدوم در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.

شهرابی فراهانی گفت: باید امورات ایثارگران به جد پیگیری و برای ارایه هرچه بهتر خدمات به این جامعه، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

مسئول امور ایثارگران شرکت توانیر هم گفت: در این برهه از زمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی که کسوت خدمتگزاری در این مرز و بوم را دارد به مانند فرماندهان زمان جنگ در سنگرهای دفاع از میهن است، زیرا زمان سختی است و در زمان جنگ با سخت‌افزار توپ و تانک مواجه بودیم و در وضعیت کنونی، در سنگر ارایه خدمات بی‌وقفه و پایدار به مردم قرار داریم.

رضا ملیح بیان کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار است و علاوه بر وظیفه اداری و انسانی، ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ می‌باشد.

وی، رویکرد دولت سیزدهم را تبدیل وضعیت شغلی نیروهای ایثارگر و خانواده شهدا دانست و افزود: مدیران باید بتوانند از این ظرفیت‌های متعهد به نظام و انقلابی، خوب استفاده کنند.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت نیرو در استان مرکزی هم در ادامه این نشست گفت: امنیتی که امروز در کشور شاهد هستیم، حاصل از خود گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنها است که در این راستا وظیفه داریم تا تکریم خانواده را در اولویت قرار دهیم.

محمود محمودی، با بیان اینکه جامعه ایثارگران از سرمایه‌های با ارزش صنعت آب و برق استان است، تاکید کرد: ارایه خدمات مطلوب به این خانواده‌ها کمک بسیار بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار است.

در
نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق در استان مرکزی، مدیران عامل و مسئولین امور ایثارگران شرکت‌ها گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده ارایه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha