۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 85327070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۹۰ درصد تعهد اشتغال همدان محقق شد

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبر: 85327070
استاندار: ۹۰ درصد تعهد اشتغال همدان محقق شد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه ۹۰ درصد تعهد اشتغال استان برای سال جاری محقق شده است،گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ شغل در همدان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان افزود: امیدواریم در ایام پایانی سال و سه ماه باقی‌مانده بیش از میزان تعهد استان، شغل ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از بالاترین ضرایب صحت‌سنجی در سطح استان با ۸۴ درصد بوده که امیدواریم بالای ۹۰ درصد و نزدیک ۱۰۰ درصد برسد.

استاندار همدان گفت: برای افزایش ضریب صحت‌سنجی از حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های نظارتی کمک خواهیم گرفت تا راستی‌آزمایی سامانه رصد را دنبال کنند .

قاسمی فرزاد افزود: تسهیلات مشاغل‌خانگی از ۱۳۲ میلیارد تومان به ۱۶۱ میلیارد تومان افزایش یافته و در حال حاضر ۵۰ درصد که شامل بیش‌ از ۸۰ میلیارد تومان می شود محقق شده و انتظار می‌روند این رقم افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان سهمیه داشتیم که با جذب بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، بیشتر از سهمیه‌ی بند الف تبصره ۱۸ در استان جذب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha