۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85327621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای فراجا در خلخال برگزار شد

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85327621
یادواره شهدای فراجا در خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - یادواره گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ شهید والا مقام فراجا که در عملیات تروریستی اخیر دشمن در شهرستان راسک به درجه رفیع شهادت نائل شدند ، در خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که روز چهارشنبه با حضور جمعی از روحانیون ، نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی ، مسئولان اجرایی و خانواده‌های شهدا در صحن مطهر بقعه امامزاده سید دانیال (ع) خلخال برگزار شد، شرکت‌کنندگان با عزاداری و سینه‌زنی یاد شهدای فراجا در عملیات تروریستی شهرستان راسک را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام یوسف ابراهیمی ، رئیس دفتر نظارت شهرستان خلخال در این یادواره گفت: شهادت بیش از ۱۴ هزار شهید فراجا نشانگر تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه سبزپوشان نیروی انتظامی مقتدر برای برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور است.

وی اظهار کرد: دشمن همواره خواهان ایجاد ناامیدی و ناامنی در جامعه ایران اسلامی است و تمام تلاش دشمن برای این است که مردم در صحنه نباشند ولی دشمن بداند که مردم ایران اسلامی با بصیرت بالا و آگاهی از همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام، در کنار انقلاب و رهبری هستند.

به گزارش ایرنا ، نیمه شب پنجشنبه (۲۳ آذرماه) در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان ، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و تعدادی زخمی شدند.

مسلم شجاعیان ، احسان بابایی ، پویا شیخ ، ابوالفضل شریاری ، محمدحسن براهویی ، علیرضا اکبر مزار ، علی دشت‌پوری ، حسن بابانیا ، احمد خمری ، مجید فیروزنیا و حمید رضایی امین در جریان این حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha