۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85327703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان بدون تشریفات در دسترس مردم باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئولان و مدیران ادارات باید بدون تشریفات و بی‌تکلف در دسترس مردم باشند، چراکه ویژگی مدیر انقلابی همین است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار کرد: مسئولان پاسخگوی خواسته‌های مردم باشند و توجه به خواسته‌ها و ارتباط با مردم در اولویت برنامه‌های آنان قرار گیرد چراکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و مردم در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه مدیران در راستای اهداف این دولت عمل کنند، افزود: مردم هم متوجه بعضی از مسائل می‌شوند که شاید ما نتوانیم حل کنیم، بنابراین دیدارهای مردمی و حضور در میان مردم باید به برنامه اصلی مسوولان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در ایران اسلامی حرف اول ما ارتباط با مردم است و نباید یک فرد خیلی زود به ما مدیران دسترسی داشته باشد اما فردی فرودست و فقیر برای دیدن ما دچار مشکل شود.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: آمار دقیق بیکاری براساس دسته‌بندی‌های خاص باید جمع‌آوری و ثبت شود تا برای اشتغال آنها بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند، اظهار کرد: در برخی از شهرستان‌ها مشاهده شده برخی مسوولان بر سازمانی که مدیریت می‌کنند اشراف کامل ندارند که این باعث ایجاد مشکلاتی برای سازمان یا اداره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: شهری مانند بانه که چهره اقتصادی و فرهنگی قوی دارد، برگ برنده‌ای دارد لذا باید کتابخانه، فضاهای خوب و ورزشگاه آبرومندی داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: هر شهری باید قهرمان‌های خود را تشویق کند و از این کار نباید غفلت کرد مسوولان با همکاری هم برای این کار هماهنگ باشند.

افتتاح ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه در ۲ سال گذشته

فرماندار بانه نیز اظهار کرد: شهرستان بانه ۸۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و خوشبختانه مراودات خوبی با اقلیم کردستان عراق داریم.

کمال خدری افزود: با تلاش دستگاه‌های اجرایی در طول ۲ سال گذشته۱۰ ‌هزار میلیارد ریال پروژه در بانه افتتاح شد.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری مهاجرت معکوس بیش از ۴۰ کیلومتر روکش و آسفالت در  جاده ها شهرستان و راه های روستاهای نقاط صفر مرزی انجام شده است.

فرماندار بانه اضافه کرد: با همت آموزش و پرورش و انجمن خیرین مدرسه ساز بیش از ۸۰ کلاس افتتاح و به فضای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.

خدری یادآور شد: سالن ورزشی که به میراث ماندگار این شهرستان تبدیل شده بود با گذشت ۲۰ سال با حضور رئیس جمهور افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بازگشایی موقت معبر «هنگه‌ژال» یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان بود که تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان برای مرزنشینان ساکن روستا های شعاع ۲۰ کیلومتری مرز شهرستان کسب درآمد کرده است.

فرماندار بانه افزود: کسانی که سکونت دائم با شعاع ۲۰ کیلومتر در روستاها را دارند شامل این خدمات می‌شوند و در تلاش هستیم ۲۵ روستایی که شامل این خدمات نمی‌شوند با توجه به قول مساعد وزیر کشور شامل خدمات معبر موقت هنگه ژال شوند.

فرماندار بانه اظهار کرد: با همت آموزش و پرورش و انجمن خیرین مدرسه ساز بیش از ۸۰ کلاس درس افتتاح و به فضای آموزشی این شهرستان اضافه شده است.

خدری گفت: در بعضی از روستاها با تنش آبی مواجه هستیم که اگر این مشکل را حل نکنیم با مهاجرت معکوس روستاها مواجه خواهیم شد.

وی همچنین با اشاره به انجام طرح‌های گازرسانی در بانه، بیان کرد: تنها سه درصد شهرستان بانه باقی‌مانده تا از نعمت گاز برخوردار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha