۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85327898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقشه دشمن در ۹ دی با لطف خداوند و هوشیاری مردم خنثی شد

زنجان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به پیش رو بودن ۹ دی که به عنوان یوم‌الله نام‌گذاری شده است، گفت: در این روز، نقشه دشمن با لطف خداوند و هوشیاری مردم خنثی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی ناصر روز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و هماهنگی برنامه‌های ۹ دی که در دفتر امام‌جمعه شهر زنجان برگزار شد، افزود: برگزاری برنامه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان برنامه ریزی شده و سخنران این مراسم حمیدرضا مقدم‌فر مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک است.
وی فضاسازی محیطی را از انتظارات موجود از دستگاه های متولی برای روز ۹ دی دانست و ادامه داد: این مراسم از برنامه‌های ملی است و باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه در زنجان خبر داد و گفت: این تجمع بعد از نماز جمعه، یکم دی برگزار می‌شود.
ناصر بر لزوم اطلاع‌رسانی و تبلیغ در مورد برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه تأکید کرد و گفت: این فضاسازی باید از طریق شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: توجه به این مهم در برنامه‌های ملی و مذهبی باید در دستور کار مدیران و برنامه ریزان این نوع مراسم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha