۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85321433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم اولویت برنامه های ۹ دی باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در برنامه های گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی مردم و حضور مردمی در اولویت باشد تا آحاد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان با فلسفه این روز بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله نهم دی در استان اظهار کرد: ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی به شمار می رود و همه ما باید تلاش کنیم با برگزاری برنامه‌های اثرگذار و مردمی این رویداد را بیشتر در جامعه انعکاس دهیم.

وی با بیان اینکه استفاده از زبان هنر و مستند می تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد، گفت: برنامه های گرامیداشت مناسبت‌هایی همانند ۹ دی و یا ۱۳ دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باید به گونه ای باشد که تاثیرات لازم اجتماعی و فرهنگی را بر جامعه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: بنده معتقدم جلسات کوچکتر که افراد داوطلبانه و با اشتیاق شرکت کرده و اجازه صحبت کردن و نظر دادن داشته باشند، بیشتر از جلسات و همایش‌های بزرگ تاثیرگذاری دارد لذا تلاش کنیم در برنامه‌ها به این سمت و سو حرکت کنیم.

وی یادآور شد: امسال چهارمین سال شهادت حاج قاسیم سلیمانی و چهاردهمین سال حماسه ۹ دی است و هر ۲ مناسبت نیاز به گرامیداشت دارد، لذا می توانیم، با برنامه ریزی های لازم هر ۲ مناسبت را تلفیق کرده و مراسمی در خور شان برگزار کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه ابراز امیدواری کرد همه بتوانند پیروان راستین این بانوی بزرگوار اسلام باشند، ضمن اینکه تلاش شود در این ایام شخصیت هایی همانند حضرت زهرا و حاج قاسم سلیمانی بیشتر در جامعه معرفی شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۹ دی یک روزه بوجود نیامده است و حماسه ای است که باید برای زنده نگه داشتن آن تلاش کنیم لذا می طلبد این حماسه به بهترین شیوه ممکن به ظهور برسد.

عبدالله رشیدی پور با تاکید بر برنامه‌های نوآورانه در گرامیداشت مناسبت‌های ۹ دی و ۱۳ دی گفت: همه ما باید تلاش کنیم حماسه ۹ دی و همچنین فداکاری ها و دلاور مردی‌های حاج قاسم سلیمانی را بدرستی برای جوانان و نسل‌های آینده تبیین کنیم و در این زمینه دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه تاکید کرد: دستگاه های مختلف در برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت و دهه مقاومت مشارکت لازم را داشته باشند و در تمام این برنامه ها، پرداختن به موضوعاتی همانند شهدای غزه مورد توجه باشد.

حجت الاسلام سید محمد سادات همچنین یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای باشد که آحاد مختلف مردم در برنامه‌های این ایام مشارکت حداکثری داشته باشند و تبلیغات محیطی در این زمینه به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha