استقبال پرشور از رییس‌جمهور نشانه پشتوانه مردمی دولت است

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به آمادگی کامل این استان برای میزبانی از رییس جمهور و اعضای هیات دولت گفت: استقبال پرشور از رییس‌جمهور نشانه پشتوانه مردمی دولت است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز چهارشنبه در نشست با معاونین سیاسی فرمانداران گلستان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای دولت و آورده‌های سفر نخست رئیس‌جمهور به گلستان برای تهییج و تشویق مردم بسیار موثر است.

وی بیان کرد: اگر مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند، اشتیاق آن‌ها برای میزبانی و استقبال از رئیس‌جمهور بیشتر خواهد شد به همین منظور کمیته راویان سفر در ستاد استقبال تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند امسال افزود: در این مرحله از انتخابات آموزش عوامل و حضور همه اعضا و حضور دست‌اندرکاران در دوره‌های آموزشی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم زمینه شبهه‌افکنی، شایعه‌پراکنی و تشکیک در انتخابات به‌وجود نیاید.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح هزاران پروژه کلان، متوسط و کوچک، پنجشنبه ۳۰ آذر به گلستان سفر خواهد کرد.

طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

در این دور از سفر، وزرای دولت در شهرستان‌های مختلف استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha