سامانه اینترنتی نظارتی تاکسی و مدیریت جامع بار در اردبیل رونمایی شد

اردبیل- ایرنا- ۲ سامانه اینترنتی نظارتی تاکسی و مدیریت جامع بار در راستای پروژه‌های هوشمندسازی حمل‌ونقل درون‌شهری روز چهارشنبه در آیینی به‌مناسبت روز ملی حمل و نقل با حضور جمعی از مسئولان استانی توسط شهرداری اردبیل رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، شهردار اردبیل در این آیین که به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی حمل‌ونقل در پارک بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با استفاده از سامانه باربرگ‌های وانت‌بارها که به سامانه سوخت کشور وصل شده است، مدیریت جامع حوزه بار و هوشمندسازی حمل بار در اردبیل عملیاتی می‌شود.

وی بیان کرد: رصد پیمایش تاکسی‌ها، مرخصی رانندگان، تعامل متنی و صوتی با رانندگان و تمدید پروانه با کارکرد در راستای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان نیز از مزیت‌های استفاده از سامانه نظارتی تاکسی است.

شهردار اردبیل عنوان کرد: همچنین در راستای هوشمندسازی حمل و نقل درون‌شهری اردبیل در هفته‌های آتی از ۲ سامانه دیگر شامل تاکسی‌های ۱۳۳ و کارت شهروندی رونمایی خواهد شد.

جمعی از فعالان عرصه حمل‌ونقل از جمله پلیس راهور، فرماندهان پاسگاه پلیس راهور، اعضای شورای ترافیک، اعضای کمیته فنی شورای ترافیک، رانندگان نمونه تاکسی و اتوبوس، شرکت‌ها و تعاونی مسافربری و شرکت‌های برتر و سرویس مدارس در ادامه این آیین با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

سه هزار و ۵۹۸ دستگاه تاکسی خطی، گردشی، فرودگاهی و ۱۳۳ همچنین ۱۱۲ دستگاه اتوبوس زیر نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha