۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85328102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه سوخت هوشمند در ۳۳ جایگاه کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج - ایرنا -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک امکان عرضه سوخت هوشمند ( یارانه ای) در بالای ۹۵ درصد جایگاه های سوخت استان فراهم شده است و در این راستا بر اساس اعلام وزارت نفت استان نخست هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد، سالار خشابی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در سطح کل کشور در زمینه بازگرداندن جایگاه های سوخت به حالت عادی رتبه برتر در میان استان های سراسر کشور را کسب کرده تاکید کرد: از مجموع ۳۶ جایگاه پمپ بنزین در ۳۳ مورد امکان عرضه به صورت هوشمند وجود دارد.

وی یادآور شد: سه جایگاه دیگر استان تا ساعتی دیگر آماده عرضه سوخت به صورت هوشمند می شوند.

وی بیان کرد: تلاش های زیادی برای رفع مشکل اختلال در جایگاه‌های سوخت استان انجام و با اعزام و مستقر کردن نیروهای عملیاتی و متخصص از همان ساعت های اولیه مشکلات بررسی و با توانایی کارکنان شرکت و مسولان عرضه سوخت‌ مطلوب به متقاضیان در حال انجام است.

وی تاکید کرد: هیچ گونه مشکل و کمبودی در جایگاه های سوخت استان وجود ندارد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختلال بوجود آمده در جایگاه‌های سوخت و اتصال بخش عمده ای از جایگاه‌های عرضه استان به سامانه هوشمند سوخت گفت: برای رفع این اختلال، کارکنان تلاشگر شرکت و جایگاههای سوخت بصورت جهادی پای کار آمدند و با توجه به دستور وزیر نفت، برای رفع سریع مشکل همکاری خوبی بین کارکنان شکل گرفت.

عرضه سوخت هوشمند در ۳۳ جایگاه کهگیلویه و بویراحمد

وی با یادآوری اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: در گام نخست تلاش شد همه جایگاه‌های سوخت برای عرضه بنزین با قیمت دوم فعال شوند تا بتوانند در روند عرضه سوخت مأموریت خود را انجام دهند.

خشایی با تأکید بر اینکه اولویت این بود که در جریان سوخت‌رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود خاطر نشان کرد: ابتدا بنزین با نرخ ۳۰ هزار ریال عرضه شد اما با اتصال تدریجی پمپ‌های بنزین‌ به سامانه هوشمند سوخت امکان استفاده از بنزین ۱۵ هزار ریال نیز فراهم شد.

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تکذیب شایعه تک‌نرخی‌شدن بنزین و جمع‌آوری کارت‌های سوخت افزود: به هیچ عنوان موضوع جمع‌آوری کارت‌های سوخت مطرح نیست و همه تلاش‌ها بر حفظ سامانه هوشمند است.

سید جواد هاشمی مهر بیان کرد:هم اکنون سامانه هوشمند سوخت فعال و هیچ گونه تغییری در قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نیز وجود نخواهد داشت .

هاشمی مهر تأکید کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت نفت برای رفع مشکل و اختلال بوجود آمده مسوولان متولی بصورت جهادی پای کار آمدند و برای خدمت رسانی به شهروندان، جایگاههای سوخت را وارد مدار کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به بازدیدهای مستمر از کارگاه سامانه هوشمند سوخت و روند فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود : حساسیت کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زمانی مشخص می شود که شاهد چنین اختلالی باشیم

وی ابراز کرد:با مشاهده هکر اسرائیلی به نام(گنجشک درنده ) با مدیریت صحیح به تدریج تمامی جایگاه‌های سوخت استان به روش دستی وارد مدار و سوخت‌رسانی به مردم شد که جای قدردانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha