۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85328115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلسات کارشناسی فرایند انتخابات در بوشهر را تسهیل کرده است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با برگزاری جلسات آسیب شناسی و کارشناسی انتخابات فرایند برگزاری این حماسه سرنوشت ساز در این استان تسهیل شده است.

به گزارش ایرنا " سعید حیدری " روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار کرد: ارتقای آمادگی مجریان انتخابات در استان با اجرای برنامه‌های آموزشی فراهم شده است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم ولایت مدار استان بوشهر در استقبال از شهدای گمنام افزود: فعالیت ستاد انتخابات همزمان با سراسر کشور از شهریور پارسال در این استان آغاز شده است و فرایند امور براساس تقویم زمان بندی درحال اجراست .

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر یادآور شد: با کمترین دغدغه وزارت کشور فرایند انتخابات را با رعایت مقوله چهارگانه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت آغاز کرد و امسال در پیش ثبت نام ۴۹۵ نفر در حوزه‌های انتخابیه ثبت نام انجام دادند.

وی بااشاره به اینکه پیش ثبت نام در راستای بررسی شکلی صلاحیت متقاضیان در انتخابات است گفت: تاکنون ۱۵۳ نفر از متقاضیان در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند و ۷۸ نفر در استان بوشهر رد صلاحیت شدند.

حیدری افزود: بی طرفی در انتخابات وظیفه همگانی مجریان انتخابات است برهمین اساس تقویت و اجرای مولفه‌های اعلامی مقام معظم رهبری مورد تاکید مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام از مهمترین اقدامات امروز مسئولان و کارکنان است اضافه کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخاب و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با بیان اینکه تبیین اهمیت آرمان‌های شهدا وظیفه همگانی است اظهار کرد: بر اساس قوانین و مقررات وزارت کشور مجری انتخابات و شورای نگهبان ناظر بر انتخابات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha