۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85328301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای پویش یلدای همنشینی در شهریار

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85328301
اجرای پویش یلدای همنشینی در شهریار

شهریار-ایرنا - پویش یلدای همنشینی در شهریار با اهدای مقادیری بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در آستانه شب یلدا اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن اعلام توزیع بسته های ویژه شب یلدا بین دهها نفر از جامعه هدف خاطر نشان کرد: در آستانه شب یلدا، بهزیستی شهریار در راستای اجرای طرح پویش یلدای همنشینی، آمادگی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مددجویان و نیازمندان اعلام داشته و این پویش با هدف تهیه و تامین بسته های معیشتی و گرمایشی نیازمندان و معلولان تحت پوشش از امروز ۲۹ آذر تا ۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

اجرای پویش یلدای همنشینی در شهریار

وی ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار شهریاری برای مشارکت در این امر خدا پسندانه می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را علاوه بر تحویل به پایگاه مرکزی بهزیستی واقع در شهریار، بلوارنواب صفوی اداره بهزیستی شهریار و یا تماس با شماره ۶۵۲۶۶۵۵۶ به دست نیازمندان برسانند.

ارتقاء سطح کیفی و سلامت مددجویان مقیم در مراکز ترک اعتیاد

علیرضا عباسی فرهادلو مسئول حراست اداره بهزیستی شهرستان شهریار از بازدید سرزده سه مرکز اقامتی میان مدت تحت نظارت این اداره با حضور مصطفی مرادی مسئول مشارکتها و فرزانه امن زاده کارشناس حوزه پیشگیری خبرداد .

اجرای پویش یلدای همنشینی در شهریار

وی ضمن تاکید بر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی مددجویان و رهجویان مراکز ترک اعتیاد عنوان کرد: این بازدید با هدف دیدار با مددجویان سه مرکز امین رهنما نجات ، احیای سبز زندگی و امید به رهایی سپیده در راستای بررسی مسائل و مشکلات مراکز بویژه وضعیت گرمایشی و نحوه استفاده از سوخت مایع و گازوئیل، تغذیه ، وضعیت بهداشتی وحضور مراقبین و پرستاران انجام و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات ارائه گردید.

بازدید دوره ای از سه مرکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی در شهریار

اجرای پویش یلدای همنشینی در شهریار

بازدید دوره ای از سه مرکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی شهریار با هدف بررسی گزارشات و پرونده ها و بازدید های انجام شده در این مراکز با حضور علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهریار،زهرا امیری مسئول مجتمع بهزیستی توانا و پریسا پیراحمدی مسئول مراکز مثبت زندگی اداره بهزیستی شهرستان صورت پذیرفت.

علی اکبر پولیکی مسئول امور اجتماعی بهزیستی شهریار، اهداف این مراکز را ارائه خدمات مطلوب و کاهش ترددهای غیرضروری به ادارات بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات و تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات به جامعه هدف شهرستان برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha