۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85548651
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اهدای جهیزیه به توانخواهان از سوی نیروی هوا فضای سپاه در ملارد

ملارد - ایرنا - در راستای اجرای طرح ظرفیت سازی اجتماعی و به منظور گرامیداشت هفته بهزیستی و به همت نیروی هوا فضای سپاه پاسداران سه سری جهیزیه لوازم منزل با حضور مسئولان این نیروی سپاه پاسداران به توانخواهان تحت پوشش اهدا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی ملارد روز پنجشنبه ضمن تاکید بر حمایت جامعه هدف سازمان در جهت استقلال و تشکیل خانواده گفت: حمایت ارگانهای دیگر موجب دلگرمی و مرتفع نمودن هرچه بیشتر مشکلات مددجویان و جاعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی می شود.

وی افزود: افراد باید تلاش کنند با قناعت و در نظر گرفتن سیره انبیا زندگی مشترک خود را آغاز و از تجمل گرایی دور نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از فرماندهان سپاه، گروههای جهادی و مسئولین شهرستانی گفت: این اقلام به همت نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران تهیه شده و مردم خیر و خدا دوست می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق معاونت مشارکتهای مردمی این اداره به دست توانخواهان و مددجویان برسانند.

اهدای جهیزیه به توانخواهان از سوی نیروی هوا فضای سپاه در ملارد

پیش از این رئیس سازمان بهزیستی گفت: رویکرد دولت سیزدهم توانمند‍‌سازی مددجویان تحت پوشش و حمایت از اقشار آسیب پذیر بوده که برای تحقق این موضوع گام‌های موثری برداشته شده‌است.

علی محمد قادری روز سه‌شنبه گذشته در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی در استان‌ها از اولویت‌های بهزیستی است اظهار کرد: در برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی نگاه حمایتی، پیشگیرانه و توانمندسازی مورد تاکیدست و هدف گره گشایی امور مربوط به جامعه هدف است.

وی با اشاره به خدمات بهزیستی در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی اضافه کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را آسان کرده‌است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت همراهی دستگاه‌های مختلف با این سازمان برای رسیدگی به امور توانخواهان ادامه داد: برنامه‌های بهزیستی با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اجرا می‌شود و از اینرو همراهی دستگاه‌ها اهمیت بسزایی دارد.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha