محور اصلی کارگروه اجتماعی استان فارس موضوع خانواده است

شیراز - ایرنا - سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در استان فارس با توجه به اهمیت موضوع خانواده و اهتمام ویژه استاندار، اصلی ترین محور جلسات کارگروه اجتماعی که به شکل هفتگی برگزار می‌شود، خانواده است.

به گزارش ایرنا، مهدی مومن زاده روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت "زن، خانواده و فرزندآوری" در شیراز افزود: خانواده در حقیقت کلیدواژه‌ای است که همه برنامه ریزان عرصه فرهنگی و اجتماعی باید به آن باید توجه کنند.

وی خانواده را محور تحول جامعه دانست و گفت: اگر امروز در جامعه با چالش‌های اجتماعی مواجه هستیم ریشه بسیاری از آنها را باید در خانواده جست و جو کرد.

محور اصلی کارگروه اجتماعی استان فارس موضوع خانواده است

رویداد جامعه پرداز، مسئول محور نیست
دبیر محوری رویداد جامعه پرداز هم در این آیین گفت: در گام اول هم افزایی به دنبال مجموعه‌های حاکمیتی نیستیم و این رویداد را مسئول محور نکرده ایم.

حجت الاسلام علی گودرزی افزود: شناسایی عمیق و دقیق مجموعه های مردمی از جمله اهدافی است که در این رویداد دنبال می کنیم و اینکه امروز چه ظرفیت هایی برای انجام چه کاری داریم.

او گفت: رویداد جامعه پرداز در سه محور خانواده، هویت زن و فرزندآوری در استان‌های کشور برگزار می‌شود که فارس به عنوان پنجمین استان طی روزهای چهارشنبه ۲۹ و پنجشنبه سی ام آذر ماه میزبان این رویداد است.

دبیر محوری رویداد جامعه پرداز با اشاره به برگزاری میز مساله محور در این رویداد ادامه داد: در این میز که مباحث مرتبط با ازدواج، طلاق و خانواده دنبال می شود، یک فعال مردمی، استاد دانشگاه، یک مسئول و دبیر محوری حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha