مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در بروجرد پلمب شد

بروجرد - ایرنا - معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در بروجرد شناسایی و با هماهنگی با مقام قضایی پلمب شد.

دکتر مهدی زارعی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیرو بازرسی های مستمر معاونت درمان و عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین براساس گزارشات دریافت شده یک مرکز درمانی خصوصی، به دلیل نداشتن مجوز، فعالیت مخفیانه و تبلیغ در فضای مجازی با هدف جلب مشتری و ارائه‌ خدمات دندانپزشکی توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه‌ بهداشت بروجرد شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی اظهار کرد: این موسسه‌ غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در یکی از نقاط پر رفت‌ و آمد بروجرد واقع شده و پس از پیگیری های مکرر و نامحسوس، شناسایی و با دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی واحد مربوطه پلمب و تجهیزات موجود در محل تخلف نیز جمع آوری و ضبط شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: فرد خاطی با جعل برخی عناوین، خدمات دندانپزشکی به شهروندان بروجردی ارائه می کرد و با وجود اینکه ظاهر بهداشتی مطب، تجهیزات دندانپزشکی، استریل نمی‌شد، این بی‌مبالاتی به طور قطع منجر به انتقال بیماری‌های ویروسی می‌شود.

زارعی ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم و گزارش‌دهی به موقع در برخورد با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان، توقف فعالیت این دست از افراد پزشک‌ نما و غیرمتخصص را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha