۱ دی ۱۴۰۲، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85328953
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هشت تُن مواد غذایی فاسد در سنندج کشف و معدوم شد

سنندج- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: در پی تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت صنوف در طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا، بازرسان این مرکز در هفته گذشته هشت تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد را کشف و ضبط و پس از سیر مراحل قانونی معدوم کردند.

دکتر محمد شاه ویسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز، همراه با کارشناسان ادارات تعزیرات حکومتی و اصناف با انجام بازرسی های متناوب بر خدمات اصناف چهارگانه بویژه اماکن تهیه و توزیع وعرضه موادغذایی، بهداشتی، آرایشی و شوینده انجام دادند.

وی افزود: در اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی و توزیع مواد غذایی، موارد کشف و ضبط شده با تنظیم و سیر مراحل قانونی و کسب مجوز به محل دفن زباله‌های شهری ارسال و در این محل نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج با دعوت از شهروندان سنندجی برای شرکت در پویش ملی سلامت وغربالگری دیابت و فشار خون افراد بالای ۱۸، اضافه کرد: افراد زیادی مبتلا به دیابت هستند اما برای کنترل و درمان آن اقدام خاصی انجام نمی دهند و علاوه بر آن افرادی هم از بیماری خود اطلاع ندارند.

شاه ویسی ادامه داد: با اجرای این پویش علاوه بر شناسایی موارد جدید، خدمات فعال برای آنان طراحی و اجرا شده و در مناطقی که شیوع بالاتری تشخیص داده شود، نیروهای مراقب بهداشتی بیشتری مستقر خواهند شد.

سامانه شبانه روزی تلفن گویای ۱۹۰ آماده دریافت انتقادات، نظرات وپیشنهادات وشکایات شهروندان سنندجی از مسایل بهداشتی در همه زمینه‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha