۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85329109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۱۰۶ خرده فروش موادمخدر در قزوین

۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85329109
دستگیری ۱۰۶ خرده فروش موادمخدر در قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری ۱۰۶ خرده فروش موادمخدر تا کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی روز پنجشنبه در بیان جزییات این خبر افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی پلیس، ۱۰۶ خرده فروش موادمخدر، سارق و مصرف کننده مواد در سطح شهرستان قزوین دستگیر شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت قلع و قمع هنجارشکنان، به ویژه سارقان فعال در شهر قزوین، خاطرنشان کرد: این طرح در حوزه استحفاظی کلانتری های ۱۳ باهنر، ۲۰ اقبالیه و ۲۱ محموآباد به اجرا در آمد.

به گفته وی، ماموران پس از اخذ دستور قضایی در قالب تیم های عملیاتی به مناطق جرم خیز و شناسایی شده اعزام و در بازدید از محل های از پیش تعیین شده، ۳۸ خرده فروش و مصرف کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در این طرح ۲ کیلو ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه ۱۱ هزار و ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ماموران در عملیات غافلگیرانه خود موفق به دستگیری ۶۸ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت شدند.

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری

فرمانده انتظامی قزوین در ادامه از کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در پوشش مسافر اتوبوس در عوارضی قزوین - تهران خبر داد.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و اقلام ممنوعه در عوارضی قزوین - تهران مستقر شده و برای بررسی و بازدید یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازدید انجام شده که با رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت، ۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین یادآور شد: ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha