۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85329227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح گرمخانه  در مارلیک شهرستان ملارد/ توزیع بسته معیشتی در شب یلدا

ایرنا - ملارد - مهدی جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد ضمن اعلام این خبر گفت : با شروع فصل سرد سال و به جهت اسکان افراد بی‌خانمان ، این مرکز با بهره مندی از امکانات اولیه برای اسکان شبانه در بلوار شهید جمور مارلیک جنب ساختمان آتش نشانی راه اندازی گردید .

یه کزارش ایرنا ، به گفته دادستان ملارد این مرکز در دو طبقه مجزا برای آقایان و بانوان با زیربنای هرکدام ۱۲۰ متر تجهیز شده که از ساعت ۵ عصر تا ۸ صبح روز بعد اسکان شبانه و پذیرائی گرم به مراجعین ارائه می کند .

جهانشیری در ادامه ضرورت احداث این گونه مراکز برای پذیرش و ساماندهی بی خانمان ها را یادآور شد و گفت : یکی از تکالیف شهرداری‌ها حمایت و رسیدگی به افراد بی بضاعت و آسیب‌دیدگان اجتماعی می باشد که راه اندازی این مرکز در این فصل سال قابل تقدیر است .

گفتنی است در مراسم افتتاح این مرکز سرهنگ خدایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد و محمد بهمنی شهردار ملارد نیز حضور داشتند که بنا به تکالیف و وظایف سازمانی خود توضیحاتی درخصوص هماهنگی های لازم برای مدیریت بهتر این مرکز و نوع پذیرش افراد بیان نمودند .

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین خانواده های کم بضاعت ملاردی

سرهنگ عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد در مصاحبه با ایرنا گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا بلندترین شب سال و در راستای اجرای رزمایش یلدای مهدوی در سطح این شهرستان ، تعداد ۳هزار بسته کمک معیشتی با همت پایگاهها و نواحی مقاومت و مساعدت خیرین و افراد نیکوکار در بین اقشار کم‌برخوردار شهرستان ملارد توزیع گردید .

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل میوه، آجیل و تنقلات شب یلدا است و تلاش شده تا افراد کم برخوردار این شهرستان با دریافت این بسته‌های معیشتی به عنوان هدیه‌ای از امام زمان (عج) شب خوشی را در کنار خانواده سپری کنند .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha