۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85329330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: امید استان و کشور به شکوفایی استعدادهای نخبگان است

سنندج‌-ایرنا- استاندار کردستان گفت: امروزه امید استان و کشور به شکوفایی استعدادهای جوانان و نوجوانان نخبه است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر روز پنجشنبه در آیین تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی استان در سنندج اظهار کرد: با وجود مواهب طبیعی و غیر طبیعی و موهبت‌های الهی که خداوند به این منطقه عطا کرده، کردستان سرشار از ظرفیت‌های بی نظیری است که مهمترین آن استعدادهای درخشان ومنابع انسانی این دیار است.

وی افزود: فرزندان این مرز و بوم برای اول شدن در بالاترین سطوح چیزی کم ندارند هرچند کمبود امکانات در این استان قابل انکار نیست اما استان دارای استعدادها و اراده های کم نظیر است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نخبگان امید آینده کشور هستند و این امانت بزرگ جامعه، خانواده‌ها و فردای این کشور در دستان مجموعه آموزش و پرورش و معلمان قراردارد، بنابراین امیدواریم با بکارگیری تمام توان، ابتکار و خلاقیت شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

وی ادامه داد: استان کردستان در حرکت رو به جلو مسیری را آغاز کرده که در این مسیر همه کشور به ویژه دولت، توجه ویژه‌ای به این استان معطوف کرده تا با سرعت و قوت مسیر پیشرفت را طی کند.

وی ادامه داد: عنایت ویژه دولتمردان به کردستان، رسالت همه ما را در این استان دوچندان کرده است، هرچند در هرجای کشور که باشیم نسبت به آنچه که هستیم و آنچه که قرار است باشیم، باید آگاهانه عمل کنیم تا خلاف هدف، حرکت نکنیم‌ لذا این امر نیازمند نگاه مجهز به بصیرت و جهان بینی و دوره شناسی است.

استاندار کردستان به رسالت متفاوت مخلوقات در مسیر زندگی بر اساس ماموریت محوله نیز اشاره کرد و گفت: برخی انسان‌ها آمده‌اند تا بسازند، اثرگذار باشند و تاریخ ساز شوند.

وی با تاکید بر اهمیت شناخت مفاخر برجسته در عرصه‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، خطاب به دانش آموزان یادآور شد: یکی از این مفاخر شهید سلیمانی است، جدا از تعریف و تخریب رسانه های داخلی و خارجی، این شخصیت برجسته تاریخ ایران زمین را به درستی بشناسید که چگونه جهان و منطقه را از لوث وجود گروه تروریستی داعش پاک کرد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروز همه کشور علاقه‌مند هستند که کردستان به سرعت پیشرفت کند، افزود: کردستان جزو معدود استان‌هایی است که ۲ فرودگاه دارد و همچنین به خط ریلی وصل شده است و در پیگیری پروژه‌های نیمه تمام جزو استان‌های اول است و مشکلاتی که سالها بر زمین مانده و بلا تکلیف بود اکنون به لطف الهی یکی پس از دیگری مرتفع می شود.

در این آیین از تعدادی از دانش آموزان نخبه فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری استان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha