۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85350784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها در مقابل هجمه‌های دشمنان منفعل نباشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسانه‌های داخلی در مقابل رسانه‌های معاند منفعل نباشند و نقش تبیینی خود را در بخش‌های مختلف به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار اصحاب رسانه که به مناسبت «روز بسیج رسانه» در سنندج برگزار شد اظهار کرد: اگر می خواهیم از زیر استکبار رسانه‌ای خارج شویم باید در عرصه اطلاع رسانی فعال بوده و در مقابل هجمه‌های دشمنان، تبیین‌کننده حقایق باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه باید نقش هدایتگری در رسانه داشته باشد افزود: خبرنگار باید متعهد باشد و مطلب را به درستی به جامعه مخاطب منتقل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها در نحله های تفکری، مطالب را غلط ارائه می دهند، بر دقت در متن خبر و کاربرد کلمات تاکید کرد.

حجت‌الاسلام پوردهبی، کیفیت خبر را مهم‌ ارزیابی کرد و گفت: در جنگ رسانه‌ای دنیای کنونی، جدا از فعال بودن، داشتن ابتکار نیز ضروری است.

رسانه ها تصویر واقعی رژیم صهیونیستی را تبیین کنند

رئیس بسیج رسانه کردستان هم گفت: ما باید در صف اول محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشیم و تصویر واقعی رژیم صهیونیستی را برای مردم جهان تبیین کنیم.

حجت رشیدی ادامه داد: هدف ما هم افزایی و ایجاد شبکه منسجم رسانه ها است که در رویدادهای مختلف جریان سازی کنیم و روایت اول را در وقایع داشته باشیم.

وی به برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر در استان در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: سال گذشته با وجود اینکه استان کانون توجه دشمن بود و رسانه‌های استان در معرض تهدید بودند اما رسانه‌ها حضور پرشوری در جشنواره ابوذر داشتند.

رئیس بسیج رسانه کردستان بر لزوم بیان حقایق و انتقاد سازنده در کنار مشکلات موجود تاکید کرد و افزود: رسانه ها با انعکاس خدمات دولت و نظام، در جامعه امیدآفرینی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha