۳۵ درصد محکومان زندان های آذربایجان‌غربی به مرخصی شب یلدا رفتند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: با موافقت مراجع قضایی، ۳۵ درصد از محکومان زندان‌های استان به مرخصی شب یلدا رفتند تا در کنار خانواده خود باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، مراد فتحی پنجشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: این امر در راستای دستور رییس کل دادگستری استان برای بهره مندی بیشتر مددجویان واجد شرایط از مرخصی ویژه برای تحکیم بنیان خانواده به جهت ترویج فرهنگ دینی حسنه صله ارحام صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این محکومان واجد شرایط از پنج تا ۱۰ روز مرخصی ویژه این مناسبت فرهنگی و حضور در شب یلدا کنار خانواده بهره مند شدند .

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین به مناسبت شب یلدا، یک هزار و ۷۱۳ بسته حمایتی بین خانواده زندانیان نیازمند استان توزیع شد.

فتحی اظهار کرد: این امر با مشارکت ۱۶ مرکز حمایتی خانواده زندانیان آذربایجان غربی صورت گرفت و شامل بسته حمایتی اعم از بن نقدی، خرید کالا و سبد معیشتی بود.

وی گفت: به این منظور با همراهی خیّران، افزون بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی افزود: همچنین با همراهی خیّران، ۲۱۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در بین مددجویان اشتغال به کار در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ارومیه توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha