جزییاتی از تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو در پرند

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از کاهش نیم ساعته زمان فعالیت حرکت قطارهای خط مترو پرند از روز شنبه دوم دی ماه خبر داد.

مسعود درستی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مطالبات جدی مردم پرند کاهش زمان حرکت قطارها از این شهر به تهران بود که با توجه به اینکه سه هفته از بهره‌برداری این خط گذشته است لذا برنامه ریزی کردیم زمان حرکت قطارها بجای ساعت هفت از ۶:۳۰ صبح انجام شود.

وی اظهار کرد: همچنین از فردا زمان حرکت قطارها از ایستگاه شاهد - باقرشهر به سمت شهر پرند نیز از ساعت ۵:۳۰ شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در زمان صبح از شهر پرند و در زمان عصر از شهر تهران بیشترین مسافر را داریم، افزود: کاهش سرفاصله حرکت قطارها در برنامه است و تلاش داریم این زمان را در آینده نزدیک کاهش دهیم.

جزییاتی از تغییر ساعت حرکت قطارهای مترو در پرند

نرخ بلیت مترو پرند بدون هیچ افزایشی تایید شد

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تهران نیز در خصوص روند تایید نرخ بلیت مترو پرند از سوی هیات تطبیق فرمانداری گفت: برای مترو ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) پیشتر نرخ ۱۳ هزار و ۶۵۰ برای استفاده از کارت بلیت و افزایش ۱۰ درصدی برای بلیت های تک سفره که البته با افزایش کمتر از ۱۰ درصد یعنی ۱۵ هزار تومان، تایید و اجرایی شده بود.

سعید بشیری افزود: برای نرخ بلیت مترو پرند نیز بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران بدون هیچ افزایشی همان مبالغ ۱۳ هزار و ۶۵۰ برای استفاده از کارت بلیت و ۱۵ هزار تومان برای بلیت تک سفره از سوی هیات تطبیق فرمانداری تهران در جلسه روز دوشنبه ۲۷ آذر سال جاری با حضور نمایندگان دادگستری و شورای شهر تهران مورد تأیید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: به این ترتیب شهروندان می‌توانند با همان مبلغ پرداختی در ابتدای این خط یعنی ایستگاه شاهد ۱۳ هزار و ۶۵۰ یا ۱۵ هزار تومان تا ایستگاه پرند طی طریق کنند.

به گزارش ایرنا، ایستگاه شهر پرند در واقع آخرین ایستگاه در توسعه جنوبی خط یک است که هدف اصلی آن دسترسی و اتصال شهر جدید پرند به شبکه سراسری متروی تهران و ارائه سرویس حمل و نقل به مسافران شهر جدید پرند و مناطق اطراف با قیمت بسیار نازل است که به‌ جز حمل و نقل سریع، حذف اثرات زیست محیطی استفاده از سوخت فسیلی و صرفه‌جویی قابل ملاحظه در هزینه منابع ملی و وقت مسافران را در پی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha