۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1188
کد خبر: 85329628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: هوشیاری در مقابل حیله‌های دشمنان ضروری است

خمین - ایرنا - هوشیاری در مقابل حیله‌های دشمنان در عرصه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی ضروری است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین، افزود: پیدایش حماسه در زندگی انسان با زندگی مومنانه گره خورده است و این روحیه باید منتقل شود، چراکه این مهم امید را افزایش می‌دهد.

وی، با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، ادامه داد: روح حماسه‌سازی و پرورش انسان‌های حماسه‌ساز نیاز به تربیت کنندگانی مستحکم دارد.

امام جمعه خمین تاکید کرد: روح حماسه که در دوره‌های مختلف در تک تک مردم ایران وجود داشته امروز در مردم غزه جلوه‌گری می‌کند.

حجت الاسلام میرصادقی افزود: حماسه ملت مسلمان و جهاد نظامی با کفار جهانی در سرزمین فلسطین دایر است و این حادثه طولانی‌ترین جنگ ملت اسلام و فلسطین با صهیونیسم است که وارد سومین ماه شده است.

وی اظهار کرد: در عرصه میدانی این نبرد رژیم اشغالگر تاکنون ۲۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین که بیشتر آنها از کودکان و زنان هستند را به خاک و خون کشیده است.

امام جمعه خمین بیان کرد: اتاق فکر و عملیات حماس، معادلات صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را برهم زده است و شهرک‌های صهیونیستی را به جهنم تبدیل کرده است.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: رژیم اشغالگر قدس برای مدیریت جنگ در بخش شمالی غزه تلاش می‌کند چراکه توان جنگ دیگری را ندارد

وی یادآور شد: انصار الله یمن در دریای سرخ گلوگاه اقتصادی رژیم صهیونیستی را می‌فشارد و پس از اعلام تشکیل ائتلاف دریایی ۹ کشور توسط آمریکا، انصارالله قهرمان، اخطارهای لازم را به این کشورها اعلام کرده است .

حجت الاسلام میرصادقی افزود: رژیم صهیونیستی با آتش بس موقت و حمله سوم مجدد زمینی به غزه به دنبال فرصتی برای پیوستن نیروی جدید است.

خطیب جمعه خمین تصریح کرد: انصار الله یمن با امکاناتی نظامی خود کابوس ناوگان آمریکا شده است و به زودی شاهرگ استکبار را قطع می کند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از افراد نیروی انتظامی در راسک و مشکلات ایجاد شده در پمپ بنزین‌ها، گفت: هدف دشمن از این اقدامات ایجاد اختلال در کشور است.

خطیب جمعه خمین عنوان کرد: دین فقط از نظر بعد عبادت اهمیت ندارد بلکه شور قیام و حماسه باید در مسلمانان وجود داشته باشد و در روایات و احادیث بر جهاد بسیار تاکید شده است.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha