۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85315578
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین : طوفان‌الاقصی نظم روبه افول آمریکا را شکست داد

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: طوفان‌الاقصی شکست غیرقابل ترمیم برای اسرائیل بود که نظم روبه‌افول آمریکا را در هم ریخت.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته خمین، افزود: در عملیات طوفان‌الاقصی، جنبش اسلامی حماس با منطق مقاومت با حملات همه‌جانبه رژیم اشغالگر قدس مقابله کرد.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس دست به دامان کشورهای دیگر شد و اگر کمک‌های آمریکا و دیگر کشورها نبود ساختار این رژیم به طور کامل فرو ریخته بود.

خطیب جمعه خمین اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی تاریخ‌ساز شد در حالیکه آمریکا قصد داشت نظم نوین جهانی را پایه‌ریزی کند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: زمانیکه استکبار جهانی و هم پیمانانش تغییر نقشه خاورمیانه را داشتند، حزب الله قوی‌تر شد و هسته‌های مقاومت در عراق تشکیل شد.

وی ادامه داد: آمریکا داعش را در سوریه مسلط کرد که با همت مقاومت مردم این کشور هیچ دستاوردی نداشت.

امام جمعه خمین تاکید کرد: غزه قهرمان، زنده‌ترین مصداق شکست آمریکا در منطقه است.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود ،انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی بیان کرد و افزود: در زمانیکه مستکبران دنیا استحکامات اقتصادی و نظامی خود را مستحکم کردند روی به استعمار و استثمار و بقیه ملت‌ها آوردند.

حجت الاسلام میرصادقی اضافه کرد: کشورهای استعمارگر فرهنگ را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دیدند و در این راستا تضعیف فرهنگ دیگر ملت‌ها را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: هیچ فرهنگی تاب مقاومت در مقابل فرهنگ پرطمطراق غرب را نداشت و تنها اسلام ناب محمدی(ص) چنین توانی دارد و بر دیگر فرهنگ‌ها غلبه پیدا می‌کند.

خطیب جمعه خمین با اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر فرهنگ و تهاجم فرهنگی افزود: با جنگی حقیقی و تمام عیار در تمام زمینه‌ها مواجه هستیم و دشمن در این جنگ باورها و ایمان مردم را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام میرصادقی اظهار کرد: امام خمینی(ره) گفتمان ایمان و مقاومت را پس از سال‌ها عقب نشینی دوباره به صحنه آورد و مقام معظم رهبری به شایستگی آن را ادامه دادند.

امام جمعه خمین با اشاره به سالروز شهید دستغیب گفت: این شهید بزرگوار تاکید می کند در انقلاب اسلامی انسان‌ها به سوی خدا متحول شدند.

وی، با اشاره به تشییع پیکر پاک تعدادی از شهدا در خمین تاکید کرد: این تشییع، یادآوری مقاومت‌های در طول تاریخ از زمان پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) تا امروز برای حفظ اسلام است.

امام جمعه خمین ادامه داد: امروز بیرق اسلام پر آوازه است و ملت‌های دیگر به سمت این دین بزرگ گرایش پیدا کردند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: به برکت تفکر بسیج که توسط امام راحل شکل گرفت، هسته‌های مقاومت در سراسر منطقه مستقر است.

وی خاطرنشان کرد: ملت اسلام بیدار است و انصار الله یمن با صلابت ابرقدرت دنیا را تهدید می‌کند.

خطیب جمعه خمین افزود: به برکت مقاومت غزه و خون‌های مردم مظلوم غزه، امروز در ۶۰ کشور دنیا مردم نسبت به این جنایات اعتراض می‌کنند.

حجت الاسلام میرصادقی با تبریک روز دانشجو و شهادت سه دانشجو در اعتراض به سفر نیکسون، گفت: دانشجو ضد استکبار و بیدارترین قشر جامعه است که فکر و آزاداندیشی او بهترین راهبرد جامعه است.

نمازگزارن خمین پس از اقامه نماز جمعه همزمان با دیگر شهرهای استان مرکزی در تجمع محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه شعارهای« الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «جمهوری اسلامی چراغ پر فروغ است، حکومت آمریکا حکومت دروغ است»، «امروز روز ملت ایران است، روز مبارزه با استکبار است»، « جنایت منطقه زیر سر آمریکا است، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکا است»، «این گفته امام و رهبر ماست، شعار ما نبرد با آمریکاست» و «حمام خون به پا شد، مرگ به کودک‌کش مردم فریب» را سر دادند.

خمین در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha