۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85329719
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: فرهنگ شهیدپروری از ایران به خارج از مرزها منتقل شد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: ایران فرهنگ شهادت و شهیدپروری را به خارج از مرزها منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: نقش مادران و همسران شهدا در حوادث عصر کنونی بسیار پررنگ است و ما با داشتن چنین مادران و همسرانی فرهنگ شهادت و شهیدپروری را به بیرون از مرزها منتقل کردیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: در غزه مادران فرزندان خود را فدای وطن خود کردند و دشمن از این موضوع ناخوشاست.

وی با تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) گفت: در آستانه میلاد حضرت مسیح، پیامبری که قرآن با عظمت از او یاد کرده و فرشتگان بشارت آمدنش را می‌دهند به سر می‌بریم که در دنیا و آخرت شایسته و برگزیده و از مقربان درگاه الهی بود.

امام جمعه آبادان از مسیحیان خواست به تبعیت از حضرت عیسی (ع) در مقابل ظلم بی‌سابقه صهیونیست‌ها و سکوت و همراهی دولت‌های مسیحی قیام کنند و از کشتار بی‌رحمانه کودکان، اطفال، زنان و بی‌گناهان جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه عمر صهیونیسم رو به پایان است، افزود: صهیونیسم نه تنها دشمن اسلام بلکه دشمن بشریت نیز است.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به حمله سایبری دشمن به جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: دشمن زمانی که در دریای سرخ با شکست مواجه شد اقدام به حمله سایبری کرد اما باز هم برابر ایران با شکست مواجه شد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به شهادت ۱۱ تن از حافظان امنیت در راسک گفت: دشمن مزدوران خود در ایران را برای به شهادت رساندن حافظان امنیت در راسک تحریک کرد.

وی افزود: به طور قطع این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح ما برخورد قاطعی در این خصوص خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha