زارعی: سالن سنگنوردی قزوین تا پایان سال برای علیپور آماده نمی‌شود

تهران-ایرنا- رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در خصوص آماده شدن سالن سنگنوردی قزوین برای تمرینات رضا علیپور گفت: بعید است تا پایان سال این سالن تکمیل شود و باید تمریناتش را در همدان و زنجان دنبال کند.

رضا زارعی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره کسب سهمیه مسابقات ورودی المپیک سه سنگنورد ایرانی، اظهار داشت: سه ورزشکار کشورمان بدلیل حضور در مسابقات جام‌های جهانی موفق به قرار گرفتن در رنکینگ مسابقه ورودی شدند. در ماده سرعت رضا علیپور و مهیا دارابیان در میان ۳۲ ورزشکار راه‌یافته به انتخابی ماده سرعت و در ماده اید- بولدر الناز رکابی جزو ۴۸ ورزشکار راه یافته به رنکینگ ورودی انتخابی المپیک شدند.

وی افزود: سایر ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی نتوانستند حدنصاب لازم را کسب کنند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی عنوان کرد: تمامی تلاش ما تدارک مناسب برای حضور موفق در مسابقات انتخابی است. در این‌ مسیر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای پشتیبانی قدردانی می‌کنم و ادارات ورزش استان‌های قزوین، زنجان و همدان بابت مهیا کردن شرایط تمرینی این ورزشکاران، حمایت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر اردو، حضور در مسابقات جام فجر و جام جهانی شانگهای و ووجیانگ چین نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در پاسخ به این پرسش که رضا علیپور منتظر تعمیر سالن سنگنوردی قزوین است تا در آنجا تمرینات خود را دنبال کند و چه زمانی این سالن آماده می‌شود، گفت: بعید است تا پایان سال سالن مذکور تکمیل شود. از این رو در ماده سرعت از سالن سنگ‌نوردی فرهاد همدان و سالن سنگ‌نوردی زنجان به عنوان مکان مناسب تمرین استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha