انعکاس اقدامات دولت زمینه ساز مشارکت در انتخابات است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت زمینه ساز مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز شنبه در چهارمین جلسه استانی جهاد تبیین با اشاره به مقوله انتخابات به عنوان اصلی ترین مبحث انقلاب اسلامی، عنوان کرد: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهمترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات می باشد که باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین در تمامی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: انتظار می رود رویکرد تشریح عملکردهای مهم دستگاه ها با بهره گیری از ظرفیت های استان به منظور جلب مشارکت حداکثری در انتخابات، دستور کار این جلسات باشد.

استاندار تصریح کرد: باید در جلسات استانی جهاد تبیین، راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و این راهبردها در سطح تمامی دستگاه های اجرایی اجرایی شود.

زیویار گفت: تاریخ ایران اسلامی نشان داده که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تاثیرات و اثربخشی آن چند برابر شده است بنابراین چنانچه مقوله جهاد تبیین همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام و شهدا باشد، در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود و لرستان ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha