۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85330787
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زن سارق طلاجات در آبیک دستگیر شد

۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85330787
زن سارق طلاجات در آبیک دستگیر شد

قزوین ـ ایرنا ـ فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: زن سارقی که به روش بدل اندازی از ۱۰ طلافروشی در شهرستان آبیک سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از طلافروشی های آبیک، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شد و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پلیس در بررسی های خود زن جوانی را در این رابطه شناسایی کرد که به عنوان خریدار طلا به واحدهای صنفی مراجعه کرده و بعد از رویت طلا در فرصتی مناسب با استفاده از غفلت فروشنده و با بدل اندازی اقلام مورد نظر خود را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی تخصصی آثار باقیمانده در محل وقوع سرقت، هویت دقیق متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات اطلاعاتی منسجم سارق را هنگام ارتکاب جرم در یکی از طلا فروشی های آبیک دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی بااشاره به اینکه سارق در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت با روش بدل اندازی از طلافروشی ها اعتراف کرده و افزود: مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی از وی کشف شد و با توجه به تردد نامبرده در استان های همجوار و متصور بودن وقوع سرقت هایی از این دست، از افرادی که به این روش مورد سرقت قرار گرفته اند، تقاضا می شود به منظور پیگیری و شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مراجعه کنند.

اعتراف سارقان ترانس برق به ۲۳ فقره سرقت در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وجیه الله عبدی تاکید کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در سطح مزارع و باغات بویین زهرا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به سرقت کرده و بیشتر سرقت ها نیز با شیوه و شگرد یکسان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی بویین زهرا تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی با گشت زنی های مکرر موفق به شناسایی خودرو مورد استفاده سارقان شده و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به توقف خودرو و دستگیر ۲ متهم در این رابطه شدند.

به گفته وی، متهمان دستگیر شده در ادامه به ۲۳ فقره سرقت ترانس برق کشاورزی در باغات و مزارع بویین زهرا اعتراف کردند.

سرهنگ عبدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند، به مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: مردم ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک می توانند بلافاصله با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha