۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85330810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: اقدامات راهداری شمیرانات باعث رضایت شهروندان شده است

شمیرانات - ایرنا - فرماندار شمیرانات با اشاره به اجرای عملیات‌های متعدد به‌سازی و ایمن‌سازی راه‌های اصلی و فرعی لواسانات و رودبارقصران در سال جاری و اعلام رضایت شهروندان، اقدامات و عملکرد مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شمیرانات را مطلوب دانست.

به گزارش ایرنا، مجتبی ذاکریان روز شنبه ضمن گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، در حاشیه تجلیل از رئیس و پرسنل اداری و عملیاتی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اظهار داشت: اجرای عملیات به‌سازی، ایمن‌سازی در جاده‌های شهرستان بویژه لواسانات ورودبارقصران منجر به امیدآفرینی شده و رضایت شهروندان را به همراه داشته است‌.

فرماندار: اقدامات راهداری شمیرانات باعث رضایت شهروندان شده است

وی خاطرنشان کرد: سطح مطالبات و درخواست‌های ساکنان بخش‌های تابعه از راهداری برای رسیدگی به راه‌هایی با مسافت‌های کوتاه که تردد محدودی از آن‌ها صورت می‌گیرد، نشان از عملکرد مثبت رئیس و پرسنل این مجموعه دارد و این توقع از سوی مردم توقع شیرینی است که بیان‌گر اعتماد ایشان به مجموعه راهداری و خدمات دولت است.

فرماندار: اقدامات راهداری شمیرانات باعث رضایت شهروندان شده است

براساس این گزارش، ذاکریان طی این مراسم که با حضور وحید تاجیک معاون فنی و عمرانی و جمعی از مسئولان فرمانداری همراه بود، ضمن دیدار و گفت‌وگو با سید احمد حسینی فومشی رئیس راهداری شهرستان و همکاران وی، از ادوات، تجهیزات و انبارهای این اداره بازدید کرد.

شهرستان شمیرانات در شمال تهران محدوده ای شامل مناطق کوهپایه ای شمیران، لواسانات و رودبار قصران را شامل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha