۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85332109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیز ۱۰۰ میلیارد ریالی سالن‌های ورزشی اوشان فشم میگون در شمیرانات 

شمیرانات - ایرنا - رئیس شورای اسلامی اوشان فشم میگون با اشاره به مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در حوزه فرهنگ و ورزش گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال صرف حوزه فرهنگ و ورزش در شهر اوشان فشم میگون بویژه تجهیز اماکن ورزشی شده است.

به گزارش ایرنا از شهرداری و شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون؛ فرزاد آقا محسنی یکشنبه با اعلام این موضوع تاکید کرد: طی دو سال اخیر حوزه‌های فرهنگی ورزشی یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری بوده است.

وی با بیان این‌که در دو دهه اخیر کمتر به حوزه ورزش در رودبارقصران توجه شده بود اظهار داشت: در دوره جدید شورا، پیگیر ساماندهی سالن‌های ورزشی، تجهیز و تعمیر آن‌ها شده‌ایم؛ به طوری که با همت شهردار و اعضای شورای شهر استخر فشم، سالن‌های فوتسال و زمین‌های چمن، سالن‌های بدنسازی مجدداً راه‌اندازی شد.

تجهیز ۱۰۰ میلیارد ریالی سالن‌های ورزشی اوشان فشم میگون در شمیرانات 

آقامحسنی همچنین از ساخت سالن ورزش‌های باستانی در فشم خبر داد و گفت: ورزش باستانی و زورخانه‌ای یکی از موضوعاتی است که ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد و با استناد به برخی پژوهش ها از آن به عنوان کهن‌ترین ورزش بدنسازی جهان یاد می‌شود و با توجه به سابقه این ورزش در بخش رودبارقصران سعی کرده‌ایم در حفظ و انتقال آن به نسل‌های آینده بکوشیم؛ لذا پروژه احداث سالن ورزش زورخانه‌ای مراحل پایانی را طی می‌کند و شهروندان بزودی شاهد افتتاح آن خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اوشان فشم میگون خاطرنشان کرد: هزینه برای ورزش به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است و می‌تواند تأثیر بزرگی بر رشد فکری جامعه داشته باشد و همین امر باعث پیشرفت در تمامی عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

تجهیز ۱۰۰ میلیارد ریالی سالن‌های ورزشی اوشان فشم میگون در شمیرانات 

برگزاری فستیوال ورزشی دهه فجر

آقامحسنی همچنین به طرح‌ها و برنامه‌های دهه مبارک فجر اشاره داشت و گفت: در حال بررسی طرح‌های پیشنهادی برای برگزاری جشنواره ورزشی در رشته‌های مختلف همچون بازی‌های بومی و محلی، دو و میدانی، کشتی، ورزش زورخانه‌ای، شطرنج، فوتسال و ... هستیم.

تجهیز ۱۰۰ میلیارد ریالی سالن‌های ورزشی اوشان فشم میگون در شمیرانات 

بخش های روبار قصران و لواسان در شهرستان شمیرانات در شمال تهران قرار دارند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha