مشارکت مردمی طرح من شهردارم در قبله تهران از مرز ۴۷ هزار نفر گذشت

شهرری - ایرنا -  شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: در روزهای پایانی رأی گیری دومین رویداد «من شهردارم»، تلاش‌های عوامل اجرائی مدیریت شهری این منطقه منجر به آمار ۴۷هزار ۴٠٠ نفری شده و همه معاونت ها و نواحی تمام تلاش خود را جهت تحقق ۱٠٠ درصدی، جلب مشارکت شهروندان لحاظ  می کنند.  

ب‍ه گزارش ایرنا، رضا شنگی روز یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد اجرایی من شهردارم شهرداری منطقه ۲۰ تهران اظهار داشت: طرح «من شهردارم» تفکری برای رسیدن به امنیت، آسایش و اجرای ماندگارترین طرح های مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: دریافت آرای مردمی دومین رویداد من شهردارم، عوامل اجرائی مدیریت شهری با حضور در مراکز خرید، نماز جمعه، ادارات، شرکت‌ها، مراکز درمانی، آموزشی، مذهبی ضمن توجیه شهروندان برای مشارکت در این رویداد، طرح های منتخب آنان را در حوزه های ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تعیین کردند.

ابر پروژه اجتماعی «من شهردارم» از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی و امسال برای دومین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید.

شهروندان تهرانی در این طرح، می‌توانند با نصب «اپلیکیشن شهرزاد» یا با مراجعه به سایت شهرزاد به نشانی Shahrzad.city و یا از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، نیاز عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را بعنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران با اختصاص بودجه، آن پروژه را اجرا کند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha