۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85227900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار منطقه ۲۰ تهران: «طرح من شهردارم» با ۷۳ پروژه در حال اجرا است

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) اعلام کرد: در راستای اجرای «طرح من شهردارم» این منطقه ۷۳ پروژه شامل ۶۰ طرح مستمر و ۱۳ طرح غیرمستمر امسال در دست اجرا است.

به گزارش ایرنا، رضا شنگی روز چهارشنبه در پنجمین جلسه کمیته فنی و نظارت شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) بر تلاش، نظارت مستمر و تسریع در اجرای پروژه های طرح من شهردارم برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: طرح من شهردارم بر اساس اولویت بندی پروژه های توسعه محله ها با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای طرح های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است.

شنگی با تاکید بر بازدید روزانه معاونان اجرائی از روند اجرای پروژه ها؛ جداره سازی بزرگراه امام علی(ع)، عملیات مرمت آبنمای میدان مدرس، مرمت ماشین دودی، احداث سرویس بهداشتی پایانه جوانمردقصاب و بوستان مزرعه، تسریع در احداث بوستان چشمه علی و سرای محله حمزه آباد، اجرای عملیات معبرسازی بوستان مزرعه،نصب پل عابر پیاده در سه موقعیت شهید تراب، عباس آباد و بهشتی در آستانه مهرماه؛ پیگیری طرح های میراث فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با بررسی طرح های تهیه شده از سوی شرکت مشاور برای احداث همراه سرا در بیمارستان شهدای هفتم تیر و طرح استخر بوستان بانوان ریحان (۱۳ آبان) نقطه نظرات خود را در خصوص اصلاح طرح ها بیان کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) با اشاره به کسب رتبه برتر اداره روابط عمومی این منطقه در اطلاع رسانی گسترده شناساندن رویکردها و کاربردهای طرح من شهردارم اظهار داشت: این طرح با تاکید مدیریت ارشد شهری در مشارکت شهروندان برای اجرای پروژه ها و کمک به پیشرفت شهر تهیه و اجرا شده است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha