۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85331675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باد با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت همدان را درنوردید

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه وزش باد شدید پدیده غالب استان تا فردا خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

محمد حسن باقری شکیب روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی، طی ساعاتی از روز در اکثر نقاط استان وزش باد شدید و لحظه ای پیش بینی می شود.

وی افزود: شاهد بارش های خفیف و پراکنده طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی از مناطق استان بودیم که بیشترین آن مربوط به نهاوند با چهار میلیمتر گزارش شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه کم و بیش تا فردا ظهر شاهد بارش پراکنده باران هستیم ادامه داد: از روز دوشنبه هفته جاری با کاهش ابرناکی آسمان استان صاف تا آفتابی خواهد بود و دمای صبحگاهی سه تا پنج درجه به زیر صفر می رسد.

وی افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در رزن با صفر درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha