رقابت ۹۷۰ اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس؛ ایرنایی‌ها درخشیدند

شیراز – ایرنا – ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس با معرفی برگزیدگان پایان یافت، در این میان ۲ خبرنگار ایرنا رتبه‌های نخست این جشنواره را ازآن خود کردند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس در ۹ بخش برگزار شد که حمیدرضا خلیقی و امین افشارپور به ترتیب رتبه‌های نخست بخش تیتر و گزارش را کسب کردند و فاطمه رفاهت نیز در بخش مصاحبه شایسته تقدیر شناخته شد.

" مسکن مهری که مهرش بر دل مردم ننشست " عنوان تیتر برگزیده خبرنگار ایرنا در این جشنواره بود.

رقابت ۹۷۰ اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس؛ ایرنایی‌ها درخشیدند

هیچگاه نباید از حجم رسانه‌های دشمن ترسید

فرمانده سپاه فجر در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر فارس گفت: امروز رسانه در یک یا چند بعد خلاصه نمی‌شود، بلکه فراگیر است می‌تواند نقش تبیین‌کنده را در همه ابعاد داشته باشد.

سردار یدالله بوعلی افزود: بر این اساس هر چه مبتنی بر عقل و خرد و عاطفه باشد اثرگذار و در غیر این صورت ویرانگر است.

وی افزود: هیچگاه نباید از حجم رسانه‌هایی که برای سیطره بر دنیا تلاش می‌کنند، ترسید چرا که فعالیت گروهی اندک از رسانه‌ها نیز توانسته است وجدان‌های دنیا را بیدار کند و با استقبال مردم سراسر دنیا روبرو شده است.

بوعلی ادامه داد: با وجود اینکه غول رسانه‌ای دنیا در خدمت استکبار قرار گرفته اما نمی‌توان نقش موثر رسانه‌های مسئول و دلسوز را ندیده گرفت که ننگ را بر تارک پیشانی آنها ثبت کردند.

وی گفت: امروز رسانه‌های فارس با یکدیگر هم‌افزایی خوبی دارند و این از ظرفیت‌های استان است.

رقابت ۹۷۰ اثر در جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس؛ ایرنایی‌ها درخشیدند

معرفی ۳۷ برگزیده جشنواره ابوذر فارس

به گفته جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار در ادامه این آیین اختتامیه گفت: حدود ۹۷۰ اثر به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس ارسال شد که از میان آنها ۳۷ نفر در ۹ بخش مختلف شایسته تقدیر و برگزیده شناخته شدند.

سرهنگ پاسدار امیر جاهدی اظهار کرد: نگاهی به معادلات شکل گرفته در جهان بویژه مظلومیت مردم فلسطین در باریکه غزه نشان می‌دهد اگر نقش‌آفرینی رسانه‌ها نبود، صدای آن این به گوش عالم نمی‌رسید.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۶۰ خبرنگار در غزه، افزود: در برابر رسانه‌های استکباری، به برکت رسانه‌ای انقلابی و خبرنگارانی که از جان خود گذشته‌اند، امروز پرچم فلسطین از خانه‌های مردم سراسر جهان اهتزار یافته است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار ادامه داد: فعالیت رسانه‌های انقلابی در برابر ابر رسانه‌هایی که تلاش میکنند صدای این مظلومیت شنیده نشود، منجر به خیزش وجدان‌های بیدار در سراسر جهان شد.

جاهدی عنوان کرد: یکی از رسالت‌های رسانه معرفی درست دستاوردهای انقلاب اسلامی و دمیدن امید در جامعه ایرانی است.

وی اضافه کرد: با این حال همه مسئولان نیز باید به وظایف دینی و انقلابی خود برای بهبود شرایط عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha