لیفتراک قاچاق در پارسیان متوقف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه لاور چهو شهرستان پارسیان هنگام گشت زنی و کنترل مسیر بندرلنگه به پارسیان، به یک دستگاه کامیون تریلی که قصد انتقال یک دستگاه لیفتراک را داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد:‌ بررسی دقیق مدارک داده شده توسط راننده کامیون مشخص شد، محموله بدون مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لیفتراک قاچاق کشف و کامیون موردنظر به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: ارزش این محموله قاچاق کشف شده به نظر کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال است و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کمپرسور یخچال قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس در روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری خط ترانزیت مسیر بندرعباس - حاجی‌آباد به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

سردار جاویدان افزود:‌ بررسی‌های ماموران نشان داد کامیون حامل قطعات یخچال است که باتوجه به مغایرت آماری موجود در بارنامه در بازرسی فنی و دقیق از داخل کامیون، تعداد چهار پالت حاوی کمپرسورهای یخچال قاچاق کشف و ضبط شد.

وی گفت: ارزش محموله قاچاق کشف شده از این کامیون برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha